הונדה ביצעה מתיחת פנים קלה לאקורד. השינויים העיצוביים קלים, וניכרים כרגיל בחרטום וזנב מעודכנים עם סבכה, פגוש ופנסים חדשים, וכן לוח מחוונים משודרג. בצד המכני השינוי המשמעותי הוא מצערת עם בקרה אלקטרונית, Drive By Wire, במנוע השני-ליטר. האקורד זוכה לקבל בקרת יציבות דינמית, VSA, והיא ההונדה הראשונה באירופה בה מוצעת בקרת שיוט אדפטיבית (כאופציה בדגמי 2.4 אקזקיוטיב). באירופה תוצע המכונית עם מערכת ניווט חדשה ומתקדמת. במקביל לדגם האירופי עודכנה גם האקורד האמריקנית, הגדולה יותר. המכונית נמכרת שם גם בתצורת קופה ועם מנועי 2.4 ל' ו-V6 בנפח 3.0 ל'; הספקי שני המנועים הועלו במקצת, מ-160 ל-166 במנוע הקטן ומ-240 ל-244 בגדול. מנוע ה-2.4 ל' מקבל בקרת מצערת אלקטרונית (ה-V6 כבר מצוייד בה), וכל גרסאות ה-V6 מגיעות כסטנדרד עם מערכת בקרת היציבות המוזכרת לעיל, VSA. גרסת הסדאן עם מנוע ה-V6 קיימת מעתה גם עם תיבה ידנית 6 הילוכים, שעד עתה הוצעה בקופה בלבד. יש לציין כי בשבוע האחרון הגיעה לאולם-התצוגה של הונדה בישראל גרסת הסטיישן היפיפיה של האקורד, המכונה טורר (Tourer). הסטיישן יושבת על בסיס גלגלים ארוך משל הסדאן אך מסתפקת ב-5 מושבים בלבד; כרגיל אצל הונדה המושבים האחוריים מתקפלים בצורה חכמה וקלה להפליא כדי לקבל נפח-מטען ענק. בשלב זה טרם נקבעו מחירים לסטיישן.