ביום השני של ראלי הפרעונים (אתמול) נסעו המתחרים במסלול שלקח אותם מבחריה לסיטרה לאורך 360 ק^מ. בהתאם למיקומם בסיום היום הראשון זינקו רז והילל ראשונים בקבוצת פוינטר-מיצובישי, עידו ואביב שניים ושי וגדעון שלישיים, עם הפרש של שש דקות בין צוות לצוות. עד לנקודת הביקורת הראשונה נסעו עידו ורז בקצב דומה, כשהפער בינם גדל בדקה אחת בלבד לכדי שבע דקות. דווקא שי מצליח לקבוע קצב גבוה ומצמצם את הפער מעידו לשלוש דקות. אבל אחרי נקודת הביקורת הראשונה פותח עידו מבערים, משאיר מאחריו את הבעיות בציריות שהטרידו אותו ביום הראשון, ועד לנקודת הביקורת השניה לא רק סוגר על רז, אלא עובר אותו ופותח עליו פער של שש דקות! בסך הכל היה עידו מהיר יותר ב-13 דקות לאורך קטע קצר יחסית של 76 ק^מ, וזה המון במונחי ראלי. הפער בין רז ושי נשאר דומה ועומד על 10 דקות, כך שככל הנראה הסיבה להפרשי הזמנים היא לא תקלה טכנית אצל רז. בקטע הבא שומרים כל השלושה על קצב דומה וכך גם ההפרשים, אבל מנקודת הביקורת השלישית מתחיל שי להתדרדר לאחור, פותח פער הולך וגדל. לא ברור אם מדובר בתקלה מכנית או פשוט בתוואי שטח שמדגיש את נחיתות הכלי הסדרתי-יחסית של שי לעומת שני הכלים האחרים, אבל הפער בנקודת הביקורת הרביעית עומד כבר על 20 דקות ובסיום על 26 דקות. מיקום חברי קבוצת פוינטר מיצובישי הישראלית בראלי בסוף היום השני של הוא: עידו במקום התשיעי, עליה יפה מהמקום ה-13, רז שמר על מקומו העשירי ושי התקדם מהמקום ה-16 למקום ה-14. למעקב ^חי^ אחרי התקדמות המרוץ, ניתן להכנס לאתר המבלבל-משהו של הראלי.