המרצדס האקסקלוסיבית ביותר בשנים האחרונות איננה, כפי שניתן לחשוב, ה-SLR-מקלארן. המרצדס הנדירה באמת היא גרסת ה-DTM הייחודית של ה-CLK, אשר הושקה בשנה שעברה. רק 100 יחידות מהקופה הקרבית יוצרו, וכמובן הפכו מייד לפריט לאספנים. ובכן בפרנקפורט משיקה מרצדס גרסה חדשה של ה-CLK DTM, הפעם עם גג נפתח. המפרט הטכני לא השתנה – עדיין מדובר בגרסה מחוזקת של מנוע ה-5.4 ליטר המוגדש של AMG, עם לא פחות מ-582 כ^ס ומומנט ענק של 81.6 קג^מ. כל המכונית משופעת בחלקים מעולם המירוצים – בלמי-ענק, חישוקי ענק עם צמיגים בהתאם (225/35-19 מלפנים, 285/30-20 מאחור), חלקי מרכב רבים העשויים CFRP (פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן), מיתלים מתכווננים השונים מהותית מה-CLK הרגילה, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, וכמובן עיצוב שלא משאיר מקום לטעות לגבי יעודה ויכולתה של המכונית. הקבריולה כבדה מעט מהקופה, ולכן התאוצה מ-0 ל-100 לוקחת 4.0 שניות, לעומת 3.9 שניות בקופה... ממש עגלה. המהירות המירבית מוגבלת ל-300 קמ^ש, אבל גם כך זו הקבריולה 4-מושבים הסדרתית המהירה ביותר בעולם. כמו הקופה שקדמה לה, הקבריולה החדשה תיוצר בעבודת יד בקבוצת המירוצים HWA, אשר אחראית לפיתוח והרצת מכוניות המסלול של מרצדס באליפות ה-DTM הגרמנית היוקרתית. המסירות הראשונות בסדרת הייצור המוגבלת מיועדות למחצית הראשונה של 2006.