מיצובישי חשפה היום בתאילנד, רשמית, סופית ובאופן (כמעט) מלא, את ה^טרייטון^ – הלא הוא ה-L200 החדש. זה אומר שסוף-סוף, אחרי כל-מיני טיזרים וצילומים חלקיים, יש לנו תמונות בגודל מלא של הטנדר שיחליף את המגנום. העיצוב – כפי שניתן היה לראות גם קודם לכן – בהחלט דרמטי ומרשים, אם כי לטעמנו לפחות מעט מצועצע ומוחצן יתר על המידה. יחד עם החשיפה פורסם גם מפרט טכני מלא, אך בינתיים רק של דגמי ה-2x4. זה מספיק כדי לספר שבסיס-הגלגלים של הטנדר החדש הוא בדיוק שלושה מטרים – גידול של 4 ס^מ בלבד לעומת המגנום הנוכחי, וקצר משמעותית מהנאווארה וההיילקס החדשים. האורך הכללי הוא 5.00 או 5.11 מ' בהתאם לגרסה, ובכל מקרה זהו גידול של 7 עד 18 ס^מ לעומת המגנום הנוכחי. הרוחב גדל מ-1.70 ל-1.75 מ'. על היצע המנועים החדש כבר דיווחנו לכם; על כך אנו יכולים להוסיף כי בדגמי ה-2x4 תוצע גם אופציה זולה ברמת גימור נמוכה עם מנוע טורבו-דיזל מהדור הישן, עם גל-זיזים עילי יחיד וללא מסילה משותפת, המפיק 90 כ^ס. במנועים היותר-חזקים ההיצע כולל, כבעבר, תיבה אוטומטית 4 הילוכים בנוסף לידנית 5 הילוכים. השילדה והמיתלים שומרים על התצורה המוכרת – שלדת סולם, סרן חי מאחור עם קפיצי עלים וכן הלאה – אך מערכת הבלימה שודרגה וכוללת עתה מערכת EBD לחלוקת עומסי הבלימה. גם מערכת ה-ABS שופרה ועודכנה.