עדיין לא חשיפה רשמית, אלא רק פרטים לקראת ההצגה שתתקיים בדצמבר השנה. ה-L200 החדש מוצג עם מידע חלקי בינתיים. העיצוב אמור להיות נועז ולשאוב מאפיינים מדגם התצוגה הפאג'רו EVO 2+2 שהוצג ב-2002. מרווח הפנים, לפי מיצובישי, יהיה הגדול בסגמנט. ה-L200 יוצג עם קבינה יחידה או כפולה ועם מערכת הסופר-סלקט (הנעה כפולה קבועה) שפגשנו כבר בקינג. בנוסף יתהדר ה-L200 בבקרת יציבות ומשיכה וחישוקי 17 אינץ' גדולים. למגנום החדש יהיה גם מנוע טורבו דיזל 2.5 ליטר חזק מבעבר, בטכנולוגיית מסילה משותפת. ההספק ינוע בין 116 כ^ס ו-25.2 קג^מ לגרסה הבסיסית, ועד 140 כ^ס ו-32.7 קג^מ בגרסה עם מצנן הביניים. כמו כן ישודך למגנום מנוע טורבו דיזל בנפח 3.2 ליטר, עם 165 כ^ס ו-35.8 קג^מ. המרכב חדש גם הוא, אך תצורת מערכת המתלים הנפרדת מלפנים והסרן האחורי החי נשמרת, אם כי היא עברה שדרוג תואם, לטענת מיצובישי.