היצע הדיזל של יגואר מתרחב בשנת-הדגם 2006, עם הוספת אופציית דיזל לסדרת ה-XJ. מנוע ה-V6 המצויין של פורד ופיז'ו, שעד עתה הוצע ב-S-טייפ (וקיים גם בלנד רובר דיסקברי, בין היתר), מצטרף להיצע לשנת הדגם החדשה. ב-XJ מציע המנוע את אותה תפוקה כמו ב-S-טייפ, 207 כ^ס ומומנט מרבי של 44.4 קג^מ – מספיק כדי להאיץ ל-100 קמ^ש ( קצת פחות – 60 מייל לשעה, ליתר דיוק, כ-97 קמ^ש) בתוך 7.8 שניות, ולהגיע למהירות מרבית של 225 קמ^ש. פרט חדש ובלעדי ל-XJ: המנוע מותקן על תושבות-מנוע אקטיביות – לטענת יגואר, לראשונה בעולם הרכב – כדי לבטל את הרעידות האופייניות למנועי דיזל במצב סרק. יגואר מצהירה על ביטול 90% מהרעידות הללו. יחד עם המנוע החדש מגיעים גם עדכונים קלים למראה החיצוני – צריך יהיה להביט היטב כדי להבחין בהבדלים – יחד עם אופציות-צבע שונות במקצת; ויש הבדלי גימור בתא הנוסעים, עם שינויים כמו גימור אלומיניום במקום עץ בדגמי ה-XJR. גם בהיצע החישוקים יש עדכונים, תשמחו לשמוע. רשימת השינויים כוללת גם בידוד אקוסטי טוב (עוד) יותר של תא הנוסעים, בין היתר באמצעות שימוש בזכוכית רב-שכבתית בחלונות; אופצייה (בלתי-נמנעת בימים אלו) לתקשורת בלוטות'; מערכת בלימה משודרגת עם דיסקים מוגדלים; ובקרת לחץ אויר בצמיגים.