גרסת ה-V6 של הקליאו הייתה מכונית לא צפויה. כאשר הציגה רנו את הקליאו B ב-1998, לכאורה סתם עוד סופר-מיני מצויה, היה מעט קשה להאמין שקצת יותר משנתיים אח^כ תימכר לכל דורש היורשת הרוחנית לרנו 5 טורבו 2, תחת מדי ^V6^, עם מנוע 3.0 ליטרים המורכב במרכזה. המכונית השתתפה אמנם במירוצים ברחבי אירופה, אך כל אחד יכול היה לקנות את גרסת הכביש שנמכרה בבריטניה במחיר של 27,000 ליש^ט בלבד. כעת, עם כניסת הדגם החדש של הקליאו, מופסק ייצור ה-V6 ואף אין תוכניות לייצר מחליפה בעתיד הקרוב. בראשית ימיה של המכונית סיפק המנוע 230 כ^ס שהועברו לגלגלים האחוריים בעזרת תיבה ידנית 6 הילוכים. היא ^זכתה^ למוניטין של מופרעת קטנה והייתה קשה מאוד לשליטה, מה שהוביל את מהנדסי רנו-אלפיין, האחראים לבנייתה, להציג לה עדכון בשנת 2004. עדכון זה סיפק לא רק 25 כ^ס יותר, אלא גם התנהגות כביש עדיפה, וזכה לשבחים מצד עיתונות הרכב העולמית. קליאו V6 שנבנתה באופן ידני במפעל בצפון צרפת – שתי מכוניות בלבד בכל יום עבודה – תקבל בוודאי מעמד אספנות בעתיד, בדיוק כמו ה-5 טורבו הזכורה לטוב. מכונית ספורט נוספת אשר ייצורה מפסיק בחודשים הקרובים היא ה-NSX של הונדה. יותר מ-15 שנים משמשת ה-NSX כמכונית הספורט הקיצונית ביותר של היצרן היפני, עם 18,000 יחידות שנבנו בשנים אלו. כעת נאלצת הונדה להפסיק את ייצורה של המכונית בעקבות דרישה לשינויים מרחיקי לכת במפעל המייצר את המכונית בכדי לתעמוד בתקנות האבזור והזיהום המחמירות לשנת 2006. שינויים אלו הופכים את הייצור ללא כדאי. ה-NSX הייתה מכונית העל היפנית הראשונה שנבנתה במספרים גדולים. היא הייתה חדשנית ביותר בהציגה לראשונה מרכב אלומיניום במכונית סדרתית עם יציאתה ב-1990 באמריקה תחת מדי אקורה, מותג היוקרה של הונדה. חודשים ספורים אחר כך היא הושקה ביפן תחת השם הונדה. לאורך השנים עברה המכונית שינויים רבים והוספת דגמים ספורטיביים אף יותר, כדוגמת גרסת S ו-R. עם ההודעה על גניזת הדגם, מבטיחה הנהלת אקורה כי היא לא תישאר ללא דגם סופר-ספורטיבי בהיצע, וכי המחליפה נמצאת כבר בתכנון ותהיה פורצת דרך בדיוק כמו לפני 15 שנה. אנחנו מחכים...