בשיחה עם יובל מלמד, שנמצא בירדן, הוא מספר כי גמר את שלב הכנת הנוטס – מעבר על המסלול ורישום כל ההוראות והאזהרות שמשרתות את הנווט תוך כדי המרוץ. הוא מספר כי המסלול נראה כאילו עברו עם משאית אבנים ופזרו אבנים לאורכו, וצופה כי גם השנה יסיימו את המסלול רק 30% מאלו שיזנקו אליו. עוד מספר יובל כי הירדנים שואפים להכניס את המרוץ לסבב העולמי של אליפות ה-WRC ובשל כך עלה הארגון רמה והפיקוח של ה-FIA הדוק במיוחד. כ-40 צוותים נרשמו השנה לתחרות כולל מקצוענים רבים, שעברו לקטגוריה זו לאחר ביטול קטגוריה A באליפות המזרח התיכון. בין המקצוענים גם שמות מוכרים כמו אל-עטיה, המוכר היטב מהסבב העולמי. יובל נוהג בסובארו אימפרזה טורבו מודל 2000 שהוכנה ביסודיות בזכות העזרה הרבה והמימון מהספונסרים. למרות ההכנה היסודית, יובל יודע כי שחזור התוצאות שהשיג במרוץ בעבר (מקום שלישי בקבוצה N ב-97, 98 ו-99, כולל מקומות חמישי ושישי בכללי בשניים מהמרוצים) יהיה קשה, גם בגלל רמת המתחרים שעלתה וגם בשל אופי המסלול, ש^שובר^ מכוניות. רשימת הגורמים שחברו יחד על מנת לאפשר את הנציגות הישראלית בירדן: חב' סובארו פוינטר – מערכות מיגון פז שמנים וכימקלים שנפ – מצברים קסטרול טייר קלאב – יבואני צמיגי הנקוק מלון אלסקה אין מטולה סיגנט – כלי עבודה ספרקו ממסי שפי שיפורים חברת ''קרוס קאונטרי'' מסייעת ליובל בארגון הלוגיסטי והתקשורתי לקראת היציאה לירדן.