אודי ממשיכה לעדכן בהדרגה את סדרת-הדגל שלה. לאחר שלאחרונה כל הגרסאות קיבלו את הגריל המשפחתי החדש (שקודם לכן הופיע ב-W12 בלבד), מוחלף עכשיו מנוע-הבסיס של ה-A8. את מקומו של ה-V6 הקודם, בנפח 3.0 ל', מחליף ה-V6 FSI (הזרקה ישירה) בנפח 3.2 ל'. מנוע זה מפיק 260 כ^ס, 40 יותר מהמנוע היוצא, ומומנט מירבי של 33.7 קג^מ, שיפור של כ-10%. המנוע החדש ישודך להנעה קדמית ותיבת מולטיטרוניק רציפה, או להנעת קוואטרו עם תיבת טיפטרוניק 6 הילוכים. המנוע החדש יוצע בשתי גרסאות המרכב של ה-A8, הרגילה והארוכה, והשיווק בחלק ממדינות אירופה כבר החל.