שלוש שנים אחרי השקתה, עוברת ה-CLK מקצה-שיפורים של אמצע החיים. מתיחת-הפנים כוללת בעיקר היצע מנועים חדש ועדכני. שני מנועי ה-V6 בנזין שהניעו את ה-CLK240 ו-CLK320 מוחלפים ביחידות מודרניות וחזקות יותר, ויכונו מעתה CLK280 ו-CLK350 בהתאמה. ה-280 מפיק 231 כ^ס ו-30.6 קג^מ, לעומת 177 כ^ס ו-24.5 קג^מ ב-240, וזה מאפשר שיפור של 1.8 שניות בהאצה מ-0 ל-100 – 7.4 שנ' במקום 8.2. ב-350 נמצא את המנוע הרבגוני שהוצג אשתקד ב-SLK ומאז מצא דרכו לרוב דגמי מרצדס האחרים, עם 272 כ^ס, 35.7 קג^מ ותיבת ה-7G-Tronic. כאן התאוצה מ-0 ל-100 מתקצצת מ-7.4 ל-6.4 שניות. בתחום הדיזל, בראש ההיצע עומד ה-CLK320 CDI עם מנוע ה-V6 החדש בנפח 3.0 ל', אשר מחליף את ה-2.7 ל' 5 ציל' הטורי. המנוע החדש מציע 224 כ^ס ו-52 קג^מ, לעומת 170 כ^ס ו-40.8 קג^מ ב-CLK270 CDI היוצא. עוד מנוע דיזל חדש בהיצע, 220 CDI המוכר (2.1 ל' 4 ציל') בעל 150 כ^ס, יצטרף בהמשך ויוצע ב-CLK קופה בלבד (כל שאר המנועים משותפים לקופה ולקבריולה). שינוי אחרון במנועים: מנוע ה-200CGI (הזרקת בנזין ישירה) יוסר מההיצע. מבחינה חיצונית, מתיחת הפנים כוללת בעיקר חרטום חדש, עם פגוש, שבכה וכונסי-אויר שונים. תא הנוסעים מציע חומרים וצבעים חדשים. ה-CLK תוצע עם שתי חבילות אבזור/עיצוב ספורטיביות – חבילת ^ספורט^ הבסיסית כוללת חישוקי ^18, מיתלים מונמכים, דיסקי בלמים מחוררים, מושבים ספורטיביים וכפתורי החלפת הילוכים על ההגה (בתיבות אוטומטיות). חבילת AMG מוסיפה גם ערכה אוירודינמית חיצונית ועוד. בתחום האבזור, ה-CLK המחודשת כוללת מערכת NECK-PRO למניעת נזק מסוג ^צליפת-שוט^ לצוואר בתאונות אחוריות. בעת התנגשות כזו מוסטות משענות-הראש קדימה ולמעלה כדי למנוע פגיעה בצוואר. רשימת הציוד האופציונלי כוללת בין היתר פנסי בי-קסנון אקטיביים המופנים עם ההגה. שיווק ה-CLK המחודשת יתחיל בקיץ הקרוב. יש לציין כי עוד ב-2004 עברה ה-CLK מקצה-שיפורים קל, אך לא היתה זו מתיחת-פנים של ממש.