סדנת פינינפארינה חוגגת 75 שנים להיוסדה. ואין כמו דגם קונספט מוחצן על מנת לחגוג את המאורע. לתערוכת ז'נבה הביא פינינפארינה את ה-Birdcage, ובתרגום לעברית, כלוב ציפורים. השם נובע מהכינוי שהוצמד לשלדת הצינורות של מזראטי בדגמי המרוצים שלה בשנות ה-60, שהזכירה כלוב ציפורים. הבחירה בשם איננה מקרית מכיוון שכלוב הציפורים מבוססת על מכוללי המזארטי MC12 (שבעצמה מתבססת על הפרארי אנזו). המרכב של כלוב הציפורים עשוי סיבי פחם, כשהאלמנט המרכזי בו הוא חופת זכוכית שקופה הנמתחת מעל תא הנוסעים כולו. חציה הקדמי של החופה נפתח קדימה ולמעלה לטובת גישה לתא הנוסעים, מה שמקל מאוד על הגישה לתא באוטו נמוך כל כך – 1.09 מ' בסך הכל. תא הנוסעים של הכלוב לא מפגר אחר העיצוב החיצוני. פינינפארינה, בשיתוף עם מוטורולה, יצר תא נוסעים נקי ככל האפשר מכפתורים שמשלב טכנולוגית תקשורת מתקדמת. הצג הענק שבמרכז משמש את מערכת הניווט ושולט גם על הגישה לאינטרנט, הטלפון סלולרי ועל מצלמת הוידאו, שמאפשרת לצלם את הנסיעה ולשלוח אותה למכרים. בנוסף על כך ישנה גם תצוגה עילית ומערכת ראיית לילה מבוססת מצלמת אינפרא אדום. בפינינפארינה מבטיחים לנו כי ביצועי כלוב הציפורים מקיימים את הצ'קים שרושם העיצוב. עם מנוע V12 בנפח 6 ליטרים שמספק, לפי פינינפארינה, למעלה מ-700 כ^ס, אנחנו נוטים להאמין להם. על מלאכת בלימת 1500 הק^ג של כלוב הציפורים מהמהירויות אליהן יכול לדחוף אותה המנוע הנ^ל הותקנו בה בלמים ראויים: דיסקים מאווררים בקוטר 380 מ^מ מלפנים ובקורט 335 מ^מ מאחור, עם קליפרים עשויים אלומיניום בעלי 6 בוכנות. וכמובן, כמו בכל מכונית תצוגה, יש צמיגים במידות ענק: 275/30 על חישוקי ^20 מלפנים ו-295/35 על חישוקי ^22 מאחור, לפחות כאן יש להם גם הצדקה.