פרטים ראשונים על מכונית המנהלים החדשה של סיטרואן, ה-C6, שוחררו כבר לפני יותר משבועיים, אבל היום, יום לפני פתיחת תערוכת ז'נבה, חושפת סיטרואן את כל המפרט. כנראה שמישהו שם מנסה מאוד למשוך כמה שיותר תשומת לב ל-C6, והאמת שלאור הניסיון של סיטרואן בתחום בעבר הקרוב, אפשר להבין אותם. אז מה המידע החדש? קודם כל – מידות. מדובר על בסיס גלגלים של 2.91 מ', אורך של 4.91 מ' ורוחב של 1.86 מ', בכל המימדים מדובר ביתרון של ס^מ ספורים על הב.מ.וו 5 – מקרה? אנחנו לא בטוחים. גם באבזור הפנימי מיישרת סיטרואן קו עם המקובל, ואז מוסיפה עוד קצת – אופציה למושבים מתכווננים חשמלית ומחוממים גם מאחור, מיזוג אוויר ארבע אזורי כסטנדרט וכמובן שפע ה^הי-טק^ לו הורגלנו לאחרונה מסיטרואן – פנסים עוקבי-הגה (פטנט שהופיע עוד ב-SM של שנות ה-60!), מערכת שמירת נתיב ותצוגה עילית, בין השאר. המנועים נחשפו כבר בעבר – שני מנועי V6: בנזין בנפח 3.0 ליטר עם 225 כ^ס ודיזל 2.7 ליטר עם 208 כ^ס, אותו אחד שמתפקד גם ביגואר S וששאר בשרו הרשים אותנו בדיסקברי 3. עכשיו חושפת סיטרואן גם את הצד השני של המטבע – על האטת המכונית יהיו אחראים דיסקים מאווררים מלפנים ומאחור(!). במקרה שאלו, יחד עם מערכת בקרת היציבות, לא יצליחו למנוע את התאונה, יחלצו להגנת יושבי האוטו לא פחות מתשע כריות אוויר ומשענות ראש אקטיביות ינסו למנוע את תופעת ^הצלפת השוט^ מהנהג והנוסעים. הכל טוב ויפה, ואנחנו מעריכים את הנכונות של סיטרואן לנסות ולשחות עם הכרישים בחלק העמוק של הים, אבל למה הקונסולה המרכזית עדיין עמוסה בכפתורים כמו תא טייס של פנטום?