אין חולקים על כך שהמרצדס SLR מקלארן היא מכונית-על מכובדת גם בגרסתה ה^סדרתית^. אבל אנשי סדנת בראבוס לא מאמינים כנראה ב^מספיק טוב^, אז עכשיו, אחרי שגמרו להיטפל לסמארט, הם מטפלים ב-SLR. ה-SLR מקבלת מבראבוס את הטיפול הרגיל של מנוע-חצאיות-פנים. המסאג' למנוע מביא, במקרה שלנו, להעלאה של הספק המנוע ל-660 כ^ס – הרי 617 כ^ס זה פשוט לא מספיק – בעזרת שינויים בתוכנת ניהול המנוע, גלי זיזים חדשים ואגזוזים חדשים. אלו האחרונים, ד^א, רועשים מדי לשימוש בכביש הציבורי – מה שהופך את הבראבוס-SLR לכלי המיועד למסלול בלבד... עוד בתחום מערכת ההנעה מקבלת ה-SLR דפרנציאל מוגבל החלקה עם יחס נעילה של40%, לשיפור המשיכה בהאצה. השילוב של המנוע המחוזק והדיפרנציאל החדש מתבטא בתאוצה למאה קמ^ש שקוצרה ל-3.6 שניות (לעומת 3.8 שניות). אגף העזרים האווירודינמיים זוכה לתוספת של ספוילר קדמי מסיבי פחמן לטובת הצמדה משופרת של האף לכביש במהירויות גבוהות (ועם מהירות מרבית של 340 קמ^ש, זה נשמע כמו רעיון טוב) ודיפיוזר אחורי שאמור להפחית גרר ועילוי. עוד מבחוץ בולטים גם חישוקים חדשים בקוטר של ^20. כדאי לשים לב למידת הצמיג האחורי, ובמיוחד לחתך – 305/25! מבפנים זכה תא הנהג לטיפוח מידיהם האוהבות של חייטי בראבוס, עם שילוב עור ואלקנטרה בצבעי שחור ואדום דרמטיים ,כמו גם להגה חדש שחלקו התחתון שטוח והוא אמור להקל על הכניסה לאוטו. מעוניינים? בבראבוס מבטיחים כי המחיר – 600,000 יורו (3.5 מליון ₪ בערך) לפני מיסים – כולל גם הטסה לכל מקום בעולם.