בתערוכת ז'נבה הבאה עלינו לטובה תחשוף הונדה את הדור הבא של הסיוויק. המכונית תוגדר אמנם כקונספט, אך תהיה קרובה מאד לגרסה הסדרתית, אשר תוצג מאוחר יותר השנה, בתערוכת פרנקפורט, לקראת תחילת השיווק בראשית 2006. בינתיים לא ידועים כל פרטים, מעבר לכך שמכונית-הקונספט תהיה האצ'בק 5 דלתות; הונדה מדברת על עיצוב ^יוקרתי^ ועל מיצוב הדגם החדש בתחום העליון, ^פרימיום^, של סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות. ועד ז'נבה, אפשר לקבל רמז לבאות באמצעות מה שמתרחש מעבר לים, בתערוכת שיקגו. ביום ה' הציגה הונדה בשיקגו קונספט-סיוויק המכונה Si. אותיות אלו משמשות כיום בארה^ב לכינוי גרסה ספורטיבית-מתונה של הסיוויק האצ'בק 3 דלתות, עם מנוע 2 ל' בעל 160 כ^ס; מכונית הקונספט שמוצגת בשיקגו היא קופה חלקלקה (גרסת הקופה הנוכחית של הסיוויק מיוצרת בארה^ב, בעיקר עבור השוק הצפון-אמריקני), עם גרסה מחוזקת של המנוע המפיקה 200 כ^ס. על-פי ההודעה לעיתונות, ה-Si-קונספט מציגה ^אינדקציה חזקה^ לגבי כיוון העיצוב של הליין הבא של דגמי הסיוויק, שתצא גם בארה^ב לשוק בגלגול חדש לגמרי ב-2006. לאור זאת ניתן להתייחס ל-Si-קונספט כקדימון עיצובי לסיוויק-האצ'בק שנראה בז'נבה; אם אכן כך יראה הדור הבא של הסיוויק, הרי שהונדה הצליחו להפוך את המכונית המשעממת הנוכחית למשהו מעורר תאבון. ובכל מקרה, גרסת ה-Si הסדרתית תוצג גם היא מאוחר יותר השנה, בתערוכת SEMA שתערך בנובמבר. פרט לסיוויק החדשה, תציג הונדה בז'נבה אבטיפוס של הגרסה האירופית של הלג'נד (ראה תמונה תחתונה משמאל). ספינת הדגל של היצרן הושקה ביפן ובארה^ב (כאקורה RL) בשנה שעברה, והיא מיועדת לשיווק באירופה במהלך 2006.