בתערוכת פריז האחרונה הציגה פרארי את ה-F430, שהחליפה את ה-360; בשלב הראשון הוצגה גרסת קופה, כאשר ייצורה של ה-360 ^ספיידר^ הפתוחה נמשך (וכך גם הגרסה הקרבית-ספרטנית, 360 צ'אלנג' סטראדאלה). כעת, לקראת תערוכת ז'נבה, מגיע תור גרסת ספיידר ל-F430. את מקום הגג שהוסר תפסו שתי קשתות התהפכות מאחורי המושבים המשתלבות בשני חיפויים אווירודינמיים כתחליף לקורה המרכזית. בין שתי הקשתות ממוקמת מחיצת זכוכית על מנת למנוע מערבולות רוח. אגב, שלא כמו בפתוחה האחרונה שהציגה פרארי, ה-575 סופראמריקה, ה-430 ספיידר עושה שימוש בגג בד כמו, ה-360 ספיידר היוצאת. המנוע הוא אותו V8 4.3 שהוצג ב-430 קופה, אשר מספק 490 כ^ס בריאים – 114 כ^ס לליטר – והביצועים כמעט זהים לאחות הסגורה: 4.1 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 310 קמ^ש. פרארי טוענים ליחס משקל הספק של 2.9 ק^ג לכ^ס, מה שאומר שהספיידר החדשה שוקלת רק מעט יותר מ-1400 ק^ג – דהיינו, לא הייתה עליה דראסטית במשקל לעומת ה-430 הרגילה. המרכב של ה-F430 ספיידר אמור להיות קשיח ב-20% לעומת ה-360 ספיידר. כמו ה-430 גם הספיידר מציעה דיפרנציאל עם שליטה אלקטרונית, ואפשרות שליטה מההגה על התכונות הדינמיות של המכונית כמו כיול המתלים ותגובת התיבה הרובוטית.