בתערוכת אמסטרדם שתערך בחודש זה, וכמובן גם בתערוכת ז'נבה שתיערך בחודש הבא, תציג רנו את מתיחת הפנים ללגונה. ברנו העדיפו לא להעביר את הלגונה תחת צונאמי והסתפקו בעדכוני עיצוב ורענון קל בהיצע המנועים. השינוי העיצובי הבולט הוא בחרטום, שהפך לדומה מאד לזה של המגאן. למגוון מנועי הבנזין נוסף הצטרף מנוע 2 ליטר טורבו נוסף, עם 205 כ^ס ו-30.6 קג^מ (בלגונה הנוכחית מוצע מנוע 2 ל' מוגדש עם 165 כ^ס; הספקו של זה הועלה בגרסה החדשה ל-170 כ^ס). המנוע החזק יוצע בגרסת ספורטיבית חדשה שתכונה GT, עם כיול מתלים מוקשח, הנמכה של 10 מ^מ וחישוקי ^17. הביצועים של גרסה זו (עם תיבה ידנית) עומדים על 7.2 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 233 קמ^ש. הספקו של מנוע ה-1.8 ל' נגרע מן ההיצע. גם בתחום הדיזל יש חידושים. מנוע ה-1.9 ל' dCi הבסיסי מספק כעת 95 כ^ס (תוספת של 5 כ^ס), גרסת הביניים הותאמה לתקן יורו 4 ומספקת כעת 130 כ^ס (תוספת של 10 כ^ס), ובפסגת ההיצע מוצע מנוע ה-2.2 dCi עם 150 כ^ס שמוצע גם עם תיבה אוטומטית 5 הילוכים. רנו מצהירים גם על עדכון סביבת הנהג בעיצוב ובחומרים מחודשים וכמו כן שיפור ברמת האבזור כשהחידוש העיקרי הוא במערכת שליטה בכפתור אחד במערכות הניווט והבידור נוסח ה-i-DRIVE של ב.מ.וו.