את ההונדה רידג'ליין ראינו בגרסה הקרובה לסדרתית בתערוכת SEMA לא מכבר, ובדטרויט הוצגה גרסת-הייצור. זהו הטנדר הראשון אי-פעם של הונדה, והוא מתאפיין בעיצוב ומפרט בלתי-שגרתיים בסגמנט זה. לגבי העיצוב – שפטו בעצמכם; המפרט כולל מרכב אחוד ומיתלים נפרדים שתיאורם כאילו לקוח ממכונית-נוסעים שגרתית – מקפרסון מלפנים, רב-חיבורי מאחור – ומערכת הנעה שאנו רגילים לראות ברכבי-פנאי רכים ולא בטנדרים. הרידג'ליין הוא טנדר בינוני במושגים אמריקניים (וגדול במונחים שלנו), עם בסיס גלגלים של 3.10 מ' ואורך כללי של 5.25 מ'; הונדה טוענת למרחב-הפנים הגדול ביותר בקבוצתו. הצמיגים הם 245/65-17 ומרווח הגחון עומד על 21 ס^מ – לא שהיינו מנסים להכנס עם טנדר כזה לשטח אמיתי. את ההנעה מספק מנוע V6 בנפח 3.5 ל', עם 255 כ^ס המתמודדים מול משקל של 2,067 ק^ג (!). מערכת ההנעה – דרך תיבה אוטומטית 5 הילוכים – מווסתת את הכוח בין הגלגלים קדימה ואחורה עם חלוקה היכולה להגיע עד 70% לאחוריים. פרט מעניין הנראה שימושי למדי הוא דלת הארגז: ניתן לפתוח אותה בשני אופנים – כלפי מטה כמקובל, או הצידה להקלת הטענה של פריטים מסורבלים. ניכרת תשומת לב לפרטים כמו שקעים יעודיים לגלגלי אופנועים, המסייעים לקבע את הכלים המוסעים במקומם. הונדה טוענת כי עם דלת המטען פתוחה ניתן לשאת שני אופנועי-שטח בגודל מלא ללא בעיות.