לדברי פורד, הסיינוס (Synus, כך כותבים זאת האמריקנים) שתוצג החל מהערב בתערוכת דטרויט היא פתרון לשינוי בדמוגרפיה. אם לפני 50 שנה המכונית אפשרה לצאת מהעיר אל הפרברים, עתה התמונה מתהפכת והאנשים רוצים לחזור אל העיר, מה שיגרום לכך שבשנת 2010 רוב האוכלוסייה תהיה מרוכזת בערים והצפיפות בכבישים העירוניים תהיה רבה. ומה הפתרון? מכוניות קטנות יותר או מה שמכונה בארה^ב מכוניות מקטגוריה B, משהו שבאירופה גילו לפני הרבה עשורים. הסיינוס היא בבסיסה פורד פיאסטה שקיבלה מראה רבוע וקופסתי ונראית בדיוק כמו כספת על ארבעה גלגלים (שימו לב לידית הפתיחה של הדלת האחורית). חלונות הצד האחוריים ראויים להיקרא חרכים, חלונות הנוסעים ניתנים לאטימה ואילו על חלון אחורי אין כלל על מה לדבר כי הסביבה העירונית קרה ומנוכרת. אם כבר צריך לראות מה קורה בחוץ, פזורות לשם כך מצלמות וידאו המשדרות את הנעשה אל צג LCD גדול באחורי המכונית, בו תוכלו להשתמש גם לגלישה באינטרנט ולצפייה בסרטים (לאחר שתסיימו לקפל ולהזיז את המושבים כרצונכם). עיצוב הפנים מינימליסטי, מצמצם את מתגי התפעול כמה שיותר, וממקמם קרוב לאזור ההגה. ובכלל נראה שבסיינוס הנהיגה היא דבר שולי כי עצם העניין הוא השהיה בתוך הרכב בצורה מבודדת מהעולם החיצון. ואם בכל זאת תרצו להניע אותה תשמחו לדעת שבחרטומה יש מנוע טורבו דיזל 2.0 ל' המשמש את המונדאו ומספק 134 כ^ס. בפורד גאים לציין שהמנוע יכול לעשות שימוש גם בדלק ביולוגי שאינו מזהם כלל. אנחנו בכל אופן מעדיפים להתנייד בסביבה עירונית עם פיאסטה רגילה מאשר עם רכב שנראה כמו הדור הבא של רכבי הברינקס.