בתערוכת לוס-אנג'לס הנפתחת היום והמהווה קדימון לתערוכת דטרויט, חושפת פונטיאק שתי גרסאות חדשות – קופה וקונברטיבל – ל-G6, הסדאן דור-חדש שהושקה ב-2004. המעניינת ביניהן היא הקונברטיבל – המכונית הראשונה של GM בארה^ב עם גג קשיח מתקפל בסגנון שהפך כה פופולרי באירופה. כמו הקופה, הקונברטיבל מציעה מושבים בסידור 2+2, כאשר בסיס גלגלים ארוך של 2.85 מ' מסייע לספק מרחב סביר לנוסעים. עם זאת, חוסר הנסיון של GM מוצא את ביטויו בנפח מטען עלוב עבור מכונית בגודל שכזה (אורך 4.80 מ'!) – רק 164 ליטר כשהגג סגור (!), וזה יורד ל-64 ליטרים חסרי-תועלת כשהגג המתקפל פתוח. שתי המכוניות מוצעות בשתי גרסאות: GT, עם מנוע V6 3.5 ל' בעל 200 כ^ס המוכר לנו מהשברולט מליבו הנוכחית, יחד עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים; או GTP, עם V6 בנפח 3.9 ל' בעל 240 כ^ס. זה האחרון מקבל, בנוסף לתיבה האוטומטית, גם אופציה לתיבה ידנית 6 הילוכים. הקופה מקבלת חישוקי ^17 כסטנדרד, הקונברטיבל – ^18 (שהם אופציה בקופה). עוד נקודה מעניינת היא שהקופה GT מקבלת תגבור חשמלי להגה, בעוד שתי גרסאות הקונברטיבל והקופה GTP מקבלות תגבור הידראולי. הגרסאות החדשות יצאו לשוק האמריקני השנה כדגמי 2006.