תערוכת דטרויט הולכת ומסתמנת כתערוכה של רכבי-פנאי, לפחות על סמך שלל הפרסומים המוקדמים בענין. בעקבות קאיה, מאזדה והונדה, גם סוזוקי משחררת היום איור (באיכות ירודה, יש לציין) ותיאור ראשוני של קונספט לרכב-פנאי בינוני, שיחשף בדטרויט. עד היום היו כל רכבי הכביש/שטח של סוזוקי בעלי מבנה מסורתי של שלדת סולם נפרדת, והנעה כפולה חלקית – דהיינו הנעה לגלגלים האחוריים, ושילוב הקדמיים לפי פקודת הנהג ללא יכולת להשתמש בהנעה כפולה על כבישים סלולים. הקונספט X יהיה הרכב הראשון של סוזוקי עם הנעה כפולה המשולבת קבוע, תוך שילוב כל הגלגלים לפי דרישה. עם זאת, לפי ההודעה-לעיתונות ניתן להבין כי עדיין ישמר תחום מהירויות נמוך, Low, בתיבת ההעברה, וזה בהחלט יוצא דופן. המבנה יהיה ככל הנראה מרכב אחוד, ללא שלדה נפרדת, אם כי לא הוצהר כך במפורש. הסוזוקי קונספט X אמור להמשיך את הקו החדש של החברה שהחל עם הקונספט S, שהפכה לסוויפט הסדרתית. הוא תוכנן ספציפית לשוק האמריקני ויצוייד במנוע V6 עם ביצועים "מובילים בסגמנט".