תערוכת SEMA ידועה בהיותה תערוכה ^מופרעת^ בה יצרני אביזרים ומשפרים רבים, כמו גם היצרנים עצמם (לרוב באמצעות סדנאות חיצוניות) מציגים את יצירותיהם המופרכות. פונטיאק חושפת השנה שלושה דגמים: הראשון הוא ה-^GTO ראם אייר 6^ וכשמה כן היא, פונטיאק GTO (שהיא למעשה הולדן מונרו) שקיבלה מערכת ראם אייר. מערכת זו נפוצה באופנועי ספורט קיצוניים, ומנצלת את המהירות היחסית בין הרכב לאוויר סביבו ליצירת אפקט דחיסה. מערכת זו, בנוסף לשלל שיפורים שונים, מאפשרת לסחוט מהמנוע, שהוגדל מ-5.7 ל-6.4 ליטר, 575 כ^ס (350 כ^ס במנוע המקורי). עם תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים, אורכת התאוצה למאה אך 4.5 שניות. ברשימת הפריטים החיצוניים שהופכים את ה-GTO לפחות אנונימית, ניתן לציין צמיגי ענק במידות 285/30 מלפנים ו-335/30 מאחור, בשני המקרים על חישוקי ^20. דגם נוסף שזוכה לגרסת ביצועים הוא ה-G6, תחת השם G6 GXP. גרסה זו מקבלת מנוע 3.6 V6 עם 275 כ^ס, בולמי בילשטיין וחישוקי ^18. ובעוד ששני הדגמים הנ^ל הם לתצוגה בלבד, הגרנד פרי GXP היא מכונית שמוצעת כבר באולמות התצוגה בצפון אמריקה. מדובר בגרסת V8 עם מנוע בנפח 5.3 ליטר בעל 290 כ^ס. זו, אגב, הפעם הראשונה שמנוע Small Block V8 מותקן במכונית הנעה-קדמית של ג'נרל-מוטורס. גם כאן כוללת החבילה בולמי בילשטיין וחישוקי ^18. התיבה, כמו באמריקה, היא אוטומטית עם 4 מהירויות בלבד, אבל זה עדיין מספיק ל-6 שניות בדרך ל-100. אצל שברולט יש שלל דגמי תצוגה, רובם מסתפקים בעיקר בשלל ניפוחים חיצוניים, חישוקים מוגדלים וצביעות מוחצנות כמו שנעשה לאוואו (!) אקסטרים למשל (מכונית הפרס הבאה של מפעל הפיס?). אך חלקם כוללים שיפורים של ממש – למשל גרסת SS לקובאלט, עם מנוע 2 ליטר בעל מגדש על ו-270 כ^ס, הנמכה של 4 ס^מ, דיפרנציאל מוגבל החלקה וחישוקים במידות ^19 לקופה ו-^18 לסדאן. גרסת הקונברטיבל של הקורבט C6 הטרייה מקבלת גרסה מחוזקת במעט עם 425 כ^ס, כצעד ביניים עד להופעת הקורבט Z06. וכמובן אי אפשר בלי טנדרים מחוזקים, שהבולט ביניהם הוא הקולוראדו הקטן שקיבל V8 בנפח 6 ליטרים עם 400 כ^ס, מערכת תמסורת מחוזקת עם יחסי העברה קצרים וכמובן חישוקי ענק, צביעה מוחצנת, סגירת ארגז ועוד תוספות שאומרות שלעבודה הוא לא מעוניין להגיע ב-7 בבוקר.