תקנות הבטיחות ההולכות ומחמירות עם השנים יוצרות בעיה למתכנני המכוניות, בעיקר בתכנון מכוניות קטנות. בנוסף, עולה לאחרונה הדרישה מיצרני הרכב להגביר את רמת ההגנה להולכי הרגל במקרה של פגיעה, תחום שדי הוזנח במהלך השנים. פינינפארינה מציג בתערוכת פאריז קונספט חביב שעונה לשם NIDO (קן באיטלקית) והשם הוא לא מקרי. הנידו הביצתית בנויה בצורה מעניינת – בתוך השלדה, שנושאת את המכללים המכאניים, שוכנת מעין עריסה (^קן לנוסעים^ אם תרצו) שמכילה את תא הנוסעים ואמצעי התפעול. העריסה מבודדת מהשלדה על ידי אזורים סופגי אנרגיה (הגוש הצהוב שממוקם לפני לוח המכוונים) המאפשרים תנועה של העריסה קדימה/אחורה וכך משתחררת חלק מאנרגיית ההתנגשות. פריט בטיחותי נוסף בנידו הוא הגה ^על חוט^ שאינו מחובר לגלגלים על ידי מוט הגה, מה שמאפשר בידוד העריסה מהשלדה לחלוטין ומבטל את הסיכון של מוט הגה החודר לתוך תא הנהג בעת תאונה. ההגנה על הולכי הרגל מגיעה מהשילוב של המבנה הביצתי, שמפזר את המכה על שטח גדול יחסית, עם חזית עשויה חומרים גמישים. בפינינפארינה ישמחו להפוך את הקונספט לסדרתי, אבל ישנה עוד דרך ארוכה עד הבשלת הפרוייקט, הן מבחינת פיתוח והן מבחינת תקינה, מכיוון שהרשויות עדין לא מאפשרות ליצר מכוניות בעלות גלגל הגה שאינו מקושר לגלגלים בצורה מכאנית.