לקראת 2005 יפנאוטו משדרגת ומשפרת את היצע האימפרזות הספורטיביות בארץ. אל ההיצע הקיים, שכולל את ה- WRX עם 225 כ^ס וחמישה הילוכים, וה-STI עם 265 כ^ס ושישה הילוכים, תצטרף גרסת, או שמא תת-גרסת, ה-DCCD, ששמה המלא מהווה את כותרת הידיעה. ראשי התיבות החדשים מציינים מערכת דיפרנציאל מרכזי נשלט, שפותחה בשיתוף עם סדנת פרודרייב הבריטית (שאחראית למאמצי ה-WRC של סובארו). השליטה בדיפרנציאל המרכזי מאפשרת לנהג לקבוע את חלוקת הכח בין הציר הקדמי לאחורי, וע^י כך לשנות את התנהגות המכונית. מעבר לגרסה החדשה, זכה כל ההיצע הספורטיבי לשיפורים באיכות החומרים בתא הנוסעים, לעיצוב מחודש של הקונסולה המרכזית ושל ידית ההילוכים ולהגה MOMO ספורטיבי וקטן מבעבר. ב-STI שונה גם מפשק הגלגלים, והוא עתה רחב יותר ב-15 מ^מ מבעבר וקשתות הגלגלים שונו בהתאם. הגלגלים זכו לעיצוב חדש וסובארו טוענים גם לשינויים בגחון המכונית לטובת שיפור זרימת האוויר מתחת למכונית.