מיצובישי משיקה היום ביפן גרסת Wagon, דהיינו סטיישן, ללאנסר אבולושן IX הקרבית. עכשיו יש למיצובישי דגם מקביל לאימפרזה STI ספורטוואגון. מבחינה מכנית אין הבדלים לעומת האבו IX סדאן, שזה אומר כל הרעש-והצלצולים של דיפרנציאל מרכזי אקטיבי בעל שלושה מצבים, המאפשרים להתאים את תפקודו לאופי הנתיב שאנו בוחרים בדרך לקניות בסופר: אספלט, שלג או שבילי עפר... הסטיישן החדשה מוצעת בשתי גרסאות: ידנית (המכונה GT), עם תיבת 6 הילוכים, 280 כ^ס ו-40 קג^מ, ואוטומטית (!) 5 הילוכים (המכונה GT-A), עם מגדש-טורבו קטן יותר, 'רק' 272 כ^ס ו-35 קג^מ. עם התיבה האוטומטית נסללת הדרך לייבוא הסטיישן ארצה – למעט מגבלה קטנה: המכונית מיוצרת בגרסת הגה ימני בלבד...