בשנת המודל הקרובה נראה על שבילי הארץ שני נציגים מבית שברולט – רכב פנאי גדול וטנדר ענק. ראשון להגיע הוא הסילבראדו, ששיווקו החל בימים אלו, זהו טנדר ענק במונחים מקומיים – אורך 6.51 מטר, רוחב 2.44 מ', מקום לשישה אנשים ומשקל מורשה של 5.2 טון, מה שאומר שנדרש רשיון ג' כדי לנהוג בו. הטנדר יגיע לארץ אך ורק בגרסת 4X4, עם תא כפול, דאבל ג'אנט ורמת גימור גבוהה (LS) הכוללת בקרת שיוט, רדיו-דיסק מקורי, דיפרנציאל מוגבל החלקה ומיגון גחון. אבל הפנינה האמיתית נמצאת מתחת למכסה המנוע, שם שוכן מנוע טורבו דיזל בנפח 6.6 ליטר ובהספק של 300 כ^ס ב-3,000 סל^ד. נתון המומנט עומד על 81 קג^מ(!) ב-1,600 סל^ד. לאור ההבטחה של דלק מוטורס להביא לארץ את האקונוליין עם מנוע דיזל בהספק של 325 כ^ס, אנחנו לא יכולים שלא לתהות אם אנחנו לא צפויים לראות תחרויות ^פתיחות^ בין קבלנים לרכבי הסעות ילדים... הנציג השני משברולט, שיושק ביום שישי הקרוב, הוא הטריילבלייזר, רכב פנאי בגודל מלא פלוס (במונחים ישראלים, לא אמריקאים) – 2.87 מ' בסיס גלגלים ו-4.89 מ' אורך – אבל עם חמישה מושבים בלבד. את הטריילבלייזר יניע מנוע 4.2 ליטר, שישה צילנדרים בשורה – תצורה חריגה בקטגוריה ונדירה למדי בכלל – ומפיק 275 כ^ס ו-38 קג^מ. המנוע זכה לביקורות חיוביות בחו^ל ובמספר פרסים על תכנון וביצוע, ונחשב למוצלח. מפרט השטח כולל שלדת סולם והילוך כח, והאבזור הפנימי כולל 4 כריות אוויר, ריפודי עור, גג שמש, בקרת אקלים מפוצלת שמאל ימין ולפנים אחור, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ועוד. מחירים – הסילבראדו עולה 215,000 ₪, לפני מע^מ והטריילבלייזר יעלה 101,000 ₪ יותר, כולל מע^מ.