עונת הבכורה של הפיז'ו 307 באליפות הראלי העולמית לא היתה ממש מזהירה עד עתה, עם אפס נצחונות בשמונה מירוצים ותקלות טכניות חוזרות ונשנות. אבל בראלי פינלנד, בדיוק ברגע הנכון מבחינת מרקוס גרונהולם לעיני קהל ביתי, הגיעה ההצלחה המיוחלת: גרונהולם ניצח בצורה משכנעת, ובשלבים מסויימים קבוצת פיז'ו כולה – על טהרת נהגים פיניים – נראתה בליגה אחרת משאר המתחרים. בשני סטייג'ים ביום הראשון נטלו צוותי פיז'ו את כל שלושת המקומות הראשונים. בשלבים המוקדמים היה זה דווקא הארי רובאנפרה שהבריק, תוך שהוא מנצח ארבעה מחמשת הסטייג'ים הראשונים. אבל בסטייג' השישי הוא ירד מהמסלול, התהפך וסיים את התחרות. גם סבסטיאן לינדהולם, הצלע השלישית בקבוצה, הפגין יכולת מזהירה ובשלבים המוקדמים דורג שני אחרי רובאנפרה. אבל גם עבורו הסתיים הראלי מוקדם מהצפוי, בתחילת היום השני לאחר שירד מהמסלול. גרונהולם מצידו נטל את ההובלה עם פרישתו של רובאנפרה, ולא שמט אותה עד לסיום. באותו שלב כבר היה גם אלוף אשתקד פטר סולברג (סובארו) מחוץ לתחרות, לאחר שהחליק החוצה לתעלה כבר בסטייג' הרביעי. לאחר פרישותיהם של רובאנפרה, לינדהולם וסולברג, היחיד שהצליח להתקרב אל גרונהולם באופן עקבי היה מארקו מרטין, שהצליח לשם שינוי לסיים ראלי על הגלגלים. הוא דורג שני והוביל שלישייה של נהגי פורד אל קו הסיום, יחד עם טואוהינו (מקום 5) ודובאל (7). בכך פורד נטלה פורד את מספר הנקודות הרב ביותר בין היצרנים והתבססה במקום השני בדירוג המצטבר, תוך ניצול אפס הנקודות שצברה סובארו: בנוסף לסולברג, גם מיקו הירבונן לא סיים את היום הראשון. ואילו נהגי סיטרואן, בראלי מאד רגוע מבחינתם, עשו את העבודה בשקט, נהגו ללא שגיאות, רוב הזמן לא נראו מהירים במיוחד ובודאי לא מספיק כדי לאיים על ההובלה – וסיימו לבסוף במקומות שלישי (סיינז) ורביעי (לואב). זה הספיק כדי להגדיל שוב את יתרונו של לואב בראש הטבלה, לאור אפס הנקודות שצבר סולברג, יריבו הקרוב ביותר. ואילו בדירוג היצרנים, סיטרואן עדיין נהנית מיתרון משמעותי על פני פורד. פינלנד סימלה קאמבק מוצלח במיוחד לקבוצת סקודה, ששבה למסלולים אחרי פסק-זמן של מחצית עונה כדי להריץ את הקבוצה לקראת עונה מלאה בשנה הבאה. יאני פאאסונן, בנהיגת בכורה עבור הקבוצה, הצטרף לותיקים גרדמייסטר ושווארץ, סיים שישי ונבחר לכוכב הראלי. גרדמייסטר סיים שמיני ושווארץ במקום ה-12. ראלי פינלנד – תוצאות 1. גרונהולם (פיז'ו) 2. מרטין (פורד), 34.7+ ש' 3. סיינז (סיטרואן), 1:44.5+ ד' 4. לואב (סיטרואן), 2:23.3+ ד' 5. טואוהינו (פורד), 2:36.7+ ד' דירוג נהגים (אחרי 9 מ-16 סיבובים) 1. לואב (סיטרואן), 66 נק' 2. סולברג (סובארו), 44 3. מרטין (פורד), 42 4. גרונהולם (פיז'ו), 42 5. סיינז (סיטרואן), 40 דירוג יצרנים 1. סיטרואן, 109 2. פורד, 83 3. סובארו, 64 4. פיז'ו, 61 5. מיצובישי, 17