ה-CLK היא אחד הדגמים המצליחים ביותר של מרצדס. רשימת ההמתנה של הדגם היוצא היתה הארוכה ביותר של היצרן, והדגם הנוכחי נמכר בקצב גבוה עוד יותר, ב-20% משל הקודם (וזה עבור הקופה; הקבריולה נמכרת ב-80% יותר!). אבל זה לא מפריע למרצדס למהר ולבצע מתיחת פנים קלילה כבר עכשיו, רק שנתיים אחרי השקת הדגם המקורי. העדכונים רחוקים מלהיות מרחיקי-לכת: שתי הגרסאות, קופה וקבריולה, מקבלות את מה שמרצדס מכנה ^טכנולוגיית שליטה ישירה^ (או אם תרצו, בקרה ישירה), Direct Control. הכוונה, שימו לב, היא למיסבי סרנים משופרים, היגוי ישיר יותר, ומוט הילוכים עם מהלך קצר יותר. כל אלו אמורים, כך מרצדס, לספק התנהגות דינמית יותר בלי לפגוע בנוחות הנסיעה הגבוהה. ליכולת הדינמית תורמת גם מערכת בקרת היציבות ESP, אשר כוילה מחדש. דגמים אוטומטיים מקבלים אופציה למתגי תפעול הילוכים המותקנים על ההגה. רשימת האבזור התעשרה בפינוקים כמו פנסי בי-קסנון עם מצב הארת-פניה (פנס הערפל בצד הרלבנטי מופעל בעת פניות במהירויות עד 40 קמ^ש), מערכות אודיו חדשות ואמצעי ניווט משופרים. לראשונה ב-CLK מוצעים צמיגי Run-Flat עמידי-פנצ'רים כאופציה. עם צמיגים אלו ניתן לנסוע 50 ק^מ (במהירויות עד 80 קמ^ש), גם ללא אויר לחלוטין. השינוי המכני המהותי ביותר הוא הוספת תיבת ה-7G-Tronic האוטומטית, שתוצע מעכשיו כסטנדרד בגרסת CLK500. צריכת הדלק משתפרת (פחות 0.6 ל' לכל 100 ק^מ, שיפור של כ-5%), ויש גם שיפור בביצועים – קצת בהאצה מעמידה ל-100 קמ^ש (5.9 שניות במקום 6.0), יותר משמעותי בתאוצות הביניים (60 עד 120 קמ^ש ב-5.2 שניות במקום 6.2). מבחוץ, טכנולוגיית צביעה חדשה על בסיס ננו-חלקיקים אמורה לספק צבע עמיד יותר בפני שריטות; מתגים ופקדים בתא הנוסעים אמורים לספק תחושת איכות טובה מבעבר. גרסת ה-55 AMG הספורטיבית קיבלה בלמים משודרגים, וצליל משופר בזכות מערכת פליטה חדשה. המתלים הוקשחו, ההיגוי גם כאן ישיר יותר, ותכנת הבקרה של התיבה האוטומטית שונתה כדי לאפשר ^החזקת^ הילוך בלי שהמערכת תגרום להעלאת או הורדת הילוכים, כאשר התיבה במצבה הידני. ה-CLK הנוכחית נמכרה ביותר מ-135,000 עותקים מאז השקתה, במאי 2002.