ה-911 החדשה כבר בדרך, אבל יש עוד חיים בדגם הנוכחי. פורשה עומדת להציג בתערוכת בירמינגהם הנפתחת השבוע גרסה נוספת להיצע, שהוא גם כך הרחב ביותר אי-פעם של ה-911. הפעם מדובר בגרסה מחוזקת של ה-911 טורבו – שתקרא בפשטות ^טורבו S^. השינוי העיקרי הוא בכוח המנוע: הספק היחידה המוכרת – בוקסר 6 ציל', 3.6 ל', זוג מגדשים – הועלה מ-420 ל-450 כ^ס. במומנט חל גידול משמעותי עוד יותר, מ-57.1 ל-63.3 קג^מ. השינוי הושג באמצעות מגדשים מוגדלים, שיפורים לאינטרקולרים ומערכת ניהול מנוע משודרגת. אם הטורבו הרגילה לא מספיק מהירה עבורכם, תשמחו לדעת שה-S מאיצה מ-0 ל-100 בתוך 4.2 שניות – שזה, אהמ, בדיוק כמו הדגם הרגיל. התאוצה מ-0 ל-160 קמ^ש, לעומת זאת, השתפרה מ-9.3 ל-9.0 שניות, ול-200 קמ^ש מגיעה ה-S בתוך 13.6 שניות – שיפור של 8 עשיריות לעומת הדגם ה^עממי^. במהירות המרבית חל שינוי צנוע של 2 קמ^ש מ-305 ל-307 קמ^ש. אגב, לא שזה ממש משנה לנו אבל פורשה מספרת כי בצריכת הדלק ובזיהום הסביבה כמעט שלא חל שינוי לעומת הטורבו הרגילה. כדי לעמוד בעוצמה המוגברת חוזקה תיבת ההילוכים הידנית בת 6 ההילוכים (קיימת גם תיבת טיפטרוניק 5 הילוכים), וגם הבלמים שודרגו. הטורבו S מקבלת כסטנדרד את הבלמים הקרמיים של פורשה, PCCB, שהינם קלים ב-50% לעומת בלמי פלדה קובנציונליים, ועמידים יותר בפני החלשות תחת פעולה רצופה; ה-S מצויידת בדיסקים בקוטר מוגדל לעומת הטורבו וקליפרים קדמיים בני 6 בוכנות (4 בטורבו הרגילה). הטורבו S תוצע, כמו הטורבו הרגילה, הן כקופה והן כקבריולט. טווח המחירים לצרכן בגרמניה נע בין 142,000 ל-152,000 אירו.