אבק, אבנים וקש. זה מה שאכלו מתחריו של פטר סולברג, הנורבגי המעופף של סובארו, ביום הפתיחה של ראלי אקרופוליס. האבנים הם חלק מהתפריט הקבוע של הראלי, האבק המסורתי הכבד שנאלצו נהגי הראלי להריח היה ברוב המקרים זה של סולברג, ובסופו של דבר אפשר לומר בהחלט שרובאנפרה, גרונהולם ושות' הואכלו קש יווני על ידי אלוף 2003. מרקוס גרונהולם ניצח את סטייג' הפתיחה הלילי הקצר ביום ה', בפערים זניחים לעומת האחרים, לפני שהמתחרים זינקו בבוקר יום ו' לדבר האמיתי. נהגי פיז'ו, גרונהולם ורובאנפרה, חלקו ביניהם את שני המקומות הראשונים בסטייג'ים 2 ו-3, כשסולברג מזנב בהם – אבל מכאן ואילך זו הפכה להצגת תכלית של האס של סובארו, עם חמישה נצחונות-סטייג' רצופים, רובם בפערים משכנעים. האחרים פשוט לא הצליחו לעמוד בקצב: גרונהולם סחרר את ה-307 WRC פעמיים, ואילו מארקו מרטין נאלץ לפרוש עוד בסטייג' השלישי לאחר שלחץ חזק מדי, ירד מהמסלול וגרם לנזק מכני לפוקוס WRC. אותו סטייג', אגב נעצר על ידי המארגנים לאחר שאחד המתחרים התנגש במכונית עומדת של מתחרה אחר, תוצאה של האבק הכבד. האבק גרם ליותר ממתחרה אחד לאבד לאחר שמצא עצמו בתוך השובל של המכונית שלפניו. קבוצת פורד, שנותרה עם נהג אחד בלבד, התנחמה בנצחון של פרנסואה דובאל בסטייג' התשיעי, והאחרון של היום. קבוצת סקודה חזרה ל-WRC בראלי זה, אך שתי מכוניותיה נאלצו לפרוש עם תקלות טכניות – ארמין שווארץ בקטע השלישי, טוני גרדמייסטר לאחר סוף הקטע התשיעי והאחרון של הראלי. עם זאת, הנהגים ומנהל הקבוצה הביעו שביעות רצון רבה מביצועי הפאביה, זאת לאחר ששני הנהגים הצליחו לסיים בעשיריה הראשונה יותר מפעם אחת. בשלב מסויים אף היה גרדמייסטר מדורג שישי. על פי תקנות חדשות, אגב, יוכלו נהגים שפרשו לחזור ולהצטרף לראלי למחרת, אם כי מבלי לצבור נקודות (במקרה של סקודה, ממילא לא היתה הקבוצה זכאית לנקודות העונה). גם קבוצת מיצובישי שבעה סוף-סוף קצת נחת, כאשר ז'יל פאניצי שמדורג שביעי בתום היום הראשון. דירוג מצטבר, יום 1 1. פטר סולברג (סובארו) 2. הארי רובאנפרה (פיז'ו), 0:55.7+ ד' 3. פרנסואה דובאל (פורד), 1:01.6+ ד' 4. מרקוס גרונהולם (פיז'ו), 1:03.2+ ד' 5. סבסטיאן לואב (סיטרואן), 1:21.0 ד'