לפני חודש, כמעט בדיוק, סיפרנו לכם על הדור הבא של הפורשה 911 – ועכשיו חושפת פורשה באופן רשמי תמונות ופרטים ראשונים. מכונית הספורט שהפכה לסמל עוברת, כפי שסיפרנו לכם קודם לכן, גלגול נוסף בהיסטוריה המפוארת ומתחילה לרשום פרק חדש – גם אם, לפחות על סמך התמונות והמידע הקיים, מדובר יותר במתיחת פנים מאשר בדגם חדש באמת. חיצונית, השינוי הבולט הוא מעבר לפנסים עגולים כמו דגמי העבר המהוללים של פורשה; פחות ניכר לעין הוא השינוי בקו הכללי, המרחיב את החלק האחורי (כולל הרחבת מפשק הגלגלים) ויוצר ^מתניים^ מודגשים יותר. בשלב ראשון תשיק פורשה שתי גרסאות: קאררה, וקאררה S – גרסה מעט קרבית יותר שלא היתה קיימת קודם לכן. הקאררה הבסיסית מקבלת גרסה משופרת של מנוע הבקוסר הקיים, בנפח שלא השתנה – 3.6 ל'; ההספק המרבי עלה במקצת, ל-325 כ^ס, אך ללא שינוי בביצועים המוצהרים – 0 ל-100 ב-5.0 שניות, ו-285 קמ^ש. גרסת ה-S מקבלת מנוע מוגדל ל-3.8 ל', עם 355 כ^ס ו-40.8 קג^מ; זה מספיק כדי להגיע ל-100 קמ^ש בתוך 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 293 קמ^ש. שתי הגרסאות מקבלות תיבות 6 הילוכים חדשות. מכללי השילדה עברו שדרוג, מסאז' ופינוק. אלמנט מרכזי הוא מה שהיצרן מכנה ^ Porsche Active Suspension Management^ – מיתלים אקטיביים, שהינם אופציה בקאררה ותקניים ב-S. המערכת מאפשרת, בין היתר, בחירה בין שני מצבים – רגיל ו^ספורט^, המקשיח את פעולת המיתלים, בנוסף לכך ניתן להזמין גם חבילת ספורט, עם מיתלים מונמכים ב-20 מ^מ ודיפרנציאל אחורי ננעל מכנית. קטרי החישוקים והצמיגים גדלו. המידה הבסיסית היא עכשיו ^18 במקום ^17, עם צמיגי 235/40 מלפנים ו-265/40 מאחור; הקאררה S מקבלת חישוקי ^19 – פעם ראשונה ש-911 מקבלת חישוקים בקוטר שכזה – עם צמיגים קדמיים במידה 235/35 ואחוריים – 295/30. שיווק ה-911 דור-חדש יתחיל באירופה באמצע יולי, במחיר בסיס של כ-65,000 אירו (לפני מסים מקומיים, מע^מ וכן הלאה). בגרמניה, המחיר לצרכן יעמוד על כ-75,000 אירו לקאררה ו-85,000 לקאררה S.