אלו תמונות ראשונות של הלנד-רובר דיסקברי החדשה, אשר תחשף לציבור בתערוכת ניו-יורק הקרובה (9-18 באפריל). בשלב זה פורסמו רק נתונים טכניים חלקיים, אך אלו כבר מראים על מהפך של ממש. בראש וראשונה – לא עוד סרנים חיים: כמו בריינג רובר הנוכחית, הדיסקברי נוטשת את התצורה הקלסית והקשוחה לטובת מיתלים נפרדים. עם זאת, עדיין מדובר על שלדת סולם ומרכב נפרד, מה שמעלה את ההשערה כי מדובר בפלטפורמה המבוססת על הפורד אקפסלורר שגם הוא בעל שלדת סולם ומתלים נפרדים. כך או כך, שפע מערכות אלקטרוניות, יחד עם מהלך מיתלים גדול מסורתי (ואפשרות למיתלי אוויר מתכוונני-גובה), יסייעו לדיסקו דור III לשמור על יכולת שטח גבוהה. החידוש האלקטרוני המרכזי הוא מערכת Terrain Response כפי שהוצגה ברכב הקונספט ^לנד סטורמר^ – אפשרות לבחור בין 5 מצבי פעולה לפי סוג השטח והנסיעה, כאשר המערכת שולטת במקביל על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, בקרת האחיזה, מרווח הגחון וכן הלאה. המצבים כוללים מצב נסיעת כביש כללי, מצב לתנאים נחותי-אחיזה (שלג, כורכר, דשא וכו'), ושלושה מצבי שטח יעודיים: בוץ/מחורץ, חול, וסלעים/זחילה. גם המנועים חדשים לגמרי. בשעה טובה אפשר לומר שלום ל-V8 עתיק היומין של לנד רובר, ובמקומו מקבלת הדיסקו V8 חדש בנפח 4.4 ל', גרסה מוגדלת של מנוע ה-4.2 ל' של יגואר. תכונות המנוע הותאמו ספציפית לדרישות השונות של רכב-פנאי המיועד גם לשטח, בעיקר עם תוספת מומנט בסל^ד נמוך. המנוע מפיק 300 כ^ס ומומנט מירבי של 43.4 קג^מ (ב-4,000 סל^ד), ומצוייד בתיבה אוטומטית 6 הילוכים חדשה. המנוע השני הוא טורבו-דיזל 2.7 ל' V6, אשר פותח על-ידי פורד בשיתוף עם פיז'ו וראה אור לא מכבר ביגואר S-טייפ. המנוע המתקדם מפיק 190 כ^ס ומומנט מרבי של 44.9 קג^מ, בשני המקרים קפיצה ענקית לעומת מנוע ה-TD5 הנוכחי (138 כ^ס ו-32 קג^מ). הטורבו-דיזל יוצע עם תיבה ידנית 6 הילוכים או טיפטרוניק 6 הילוכים. בארה^ב, שם יקרא הדיסקברי LR3, יוצע גם מנוע V6 בנפח 4.0 ל'. הדיסקברי 3 יציע, כקודמו, 5 מושבים עם אופציה לשני מקומות נוספים בשורת מושבים שלישית. אלא שהפלטפורמה החדשה מספקת מרחב פנים משופר משמעותית, כאשר נוסעים מבוגרים ירגישו בנוח אפילו בזוג המושבים האחוריים – כך, על כל פנים, לדברי לנד רובר. ממדים טרם פורסמו. עיצוב הדיסקו החדשה מראה קרבה משפחתית ברורה לריינג' הנוכחית, עם קוים רבועים ומודרניים, ועדיין שומר על מאפיינים קלסיים של הדגם – במיוחד יש לציין את הגג המדורג, ואת החלון האחורי המוגבה. מעניין גם הטיפול בדלת תא המטען, בעלת העיצוב הבלתי-סימטרי. הדלת מחולקת לשניים, כאשר חלקה התחתון נפתח כלפי מטה להטענה נוחה של מטען, וחלקה העליון – כלפי מעלה, דבר המאפשר גישה קלה לתא המטען מבלי לפתוח את הדלת כולה.