בין ה-9 ל-18 באפריל תערך תערוכת המכוניות של ניו-יורק – עוד שלב בסדרה הבלתי-נגמרת של תערוכות המתקיימות בצפון-אמריקה בחודשים הראשונים של כל שנה. מובן מאליו שניו-יורק לא יכולה, ואף לא מנסה, להתמודד עם תערוכת דטרויט מבחינת ההיקף והחשיבות, אך בכל זאת מתקיימות בה מספר בכורות עולמיות ומוצגים לראשונה דגמי קונספט כאלה ואחרים. הראשונים שחשפו את תכניותיהם לקראת ניו-יורק הם ביואיק ולקסוס. מצד ביואיק אנו מקבלים מכונית נוספת על בסיס פלטפורמת ה^קאפה^ הנעה-אחורית החדשה של GM; בתערוכת דטרויט ראינו כבר את הפלטפורמה הקומפקטית הזו משרתת את הגרסה הסדרתית של הפונטיאק סולסטיס, וכן צמד דגמי קונספט מבית שברולט וסאטורן. הגרסה של ביואיק עונה לשם המוזר-משהו Velite, וההודעה לעיתונות משתמשת בביטויים כגון ^שפע מאופק^, ו^פורץ דרך חדשה בטריטוריה האקסקלוסיבית של מכוניות הנעה אחורית רבות הבעה^. הוולייט היא קבריולה בעלת ארבעה מושבים, ומשום מה היא אמורה להיות ^הביטוי האמריקני הראשון של הפלטפורמה הגלובלית החדשה של GM”. האם הכוונה לומר שהפונטיאק סולסטיס איננה אמריקנית? כך או כך, המכונית אמורה ^לדחוף את ביואיק קרוב יותר למרכז הבמה העולמית של מכוניות תיור יוקרתיות^. לקסוס, לעומת ביואיק, כבר נמצאת שם. בניו-יורק מתכוונת לקסוס להשיק קונספט לספורט-קופה יוקרתית, העונה לכינוי LF-C. הרבה פרטים לא נמסרו למעט העובדה כי המכונית תצוייד במנוע V8 רב-תפוקה. עוד נאמר כי המכונית ^תשלב ביצועים, רב-תכליתיות ופאר חדשני^. חדשה יותר משמעותית בניו-יורק צפויה להיות דיסקברי חדש של לנד רובר, אלא שכאן לא פורסמו כל פרטים מקדימים.