למשפחת הפולו מצרפת פולקסוואגן גרסה גימור חדשה בניחוח ספורטיבי: ^פולו GT^. גרסת הגימור החדשה זכתה לתוספת סממנים ספורטיבים חיצוניים כגון גריל מושחר, פנסים מוכהים מאחור ובמיוחד סט גלגלי סגסוגת בקוטר 16^ נושאי צמיגים נמוכי חתך – 205/45. את הצמיגים הספורטיבים תומכים קפיצים ובולמים מוקשחים שגם תורמים הנמכה קלה של 15 מ^מ לטובת ה^לוק^ הספורטיבי. מבפנים, כולל הגימור החדש מושבי ספורט מלפנים; ציפוי עור להגה, מוט ההילוכים ומנוף בלם היד; גימורי אלומיניום מחזקים את הרושם הספורטיבי ועיטורי כרום בלוח המחוונים משלימים את המוטיב המתכתי. את גרסת הגימור ניתן להוסיף לדגם שלוש דלתות כמו גם לחמש דלתות. אם העיצוב רשם צ'קים, בא תחום מערכת ההנעה ומוציא את האוויר מן הבלון – מדובר ביחידות ההנעה הסטנדרטיות של הפולו ללא שינוי כלשהו, בהספקים שמתחילים ב-75 כ^ס. המנוע היחיד שתורם פוטנציאל ביצועים ראוי לעיצוב הוא מנוע ה-TDI 130 כ^ס, שמביא את המכונית למהירות מרבית של 206 קמ^ש ומאיץ אותה למאה קמ^ש ב-9.3 שניות. לא ממש נתונים פורצי גבולות בקטגוריה, וזה בלשון המעטה. מה שבכל זאת מעורר תקווה להנאה בנהיגה הוא נתון המומנט של המנוע הנ^ל – 31.6 קג^מ. אולי בכל זאת אני אסכים לקחת אחת למבחן ארוך טווח למרות הכל...