ה-ZT של MG, עוברת מתיחת פנים בעקבות המתיחה שקיבלה הרובר 75, עליה היא מבוססת. מדובר במתיחת פנים קלה יחסית, אין שינויים מכאניים וגם השינויים העיצוביים קלים יחסית - נגיעות בחרטום ובזנב, כיתובים קטנים בצד וחישוקי סגסוגת חדשים (עם ברגים ננעלים כסטנדרט). בפנים השינויים קלים עוד יותר – קצת צבעים חדשים, בד ריפוד שונה ושינוי משמעותי אחד – מושב שונה מאחור, שאמור להעניק יותר מקום לברכיים ולכפות הרגליים בזכות עיצוב בסיס ומסעד חדשים. מבחר המנועים לא השתנה – באגף הבנזין מתחיל המבחר במנוע ה-1.8 ליטר 120 כ^ס של רובר ונגמר במנוע 4.6 ליטר, V8, 260 כ^ס של פורד (שגם זכה להנעה אחורית, בניגוד לשאר גרסאות המנוע). אגף הדיזל כולל שתי גרסאות של מנוע ה-2.0 ליטר עם 116 או 131 כ^ס.