ביגואר מצהירים בגאווה שזו S-טייפ חדשה. אבל ההסחפות במתן התואר ^חדשה^ בעולם הרכב ידועה כבר מזה זמן. למעשה מדובר במתיחת פנים ל-S-טייפ, ואפילו לא משמעותית במיוחד, לאחר שהמכונית עברה רענון מהותי למדי לפני כשנתיים. צריך להסתכל טוב טוב, ואפילו להשתמש בזכוכית מגדלת, בשביל להבחין מה השתנה חיצונית ב-S. אם תאמצו את עיניכם תוכלו לשים לב ליחידות תאורה קדמיות שקועות במקצת, לכונסי אויר חדשים בפגוש הקדמי, לרשת נאה לגריל ופנסים אחוריים חדשים מאחור. שינויים ביחידות ההנעה אין לנו כאן וההיצע ימשיך להתבסס על צמד V6 בנפחי 2.5 ו-3.0 ליטר ומנוע ה-V8 בנפח 4.2 עם או בלי מגדש על. בסביבות יוני יצטרף להיצע מנוע הדיזל החדש, 2.7 ל' V6, שמפותח בשיתוף פעולה בין פורד לפיז'ו. בתחום תיבות ההילוכים מצטרפת יגואר למגמה של מעבר לתיבות אוטומטיות בנות 6 הילוכים כאשר התיבה של יגואר באה מבית ZF והיא סטנדרט בדגמי ה-V8. בשלדה ישנם שינויים רבים יותר. ביגואר מצהירים על מתלה קדמי חדש מלפנים וכיול מחודש למתלים כאשר ישנה אופציה למתלים בעלי בקרת שיכוך אלקטרונית בכל הדגמים (סטנדרט בדגם ה-R המוגדש). אופציה נוספת היא הגה סרווטרוניק בעל עוצמת תגבור משתנה. בפנים נעשו שינוים מינוריים: קצת עדכונים בקונסולה המרכזית וגם ידית בלם היד נעלמה מכיוון שכעת הוא הפך להיות אלקטרוני בכל הדגמים. ביגואר גאים לציין גימור אלומיניום יחודי לפאנל הקדמי בהשראת היגואר E-טייפ המהוללת. בינינו, הם קצת נסחפו בהקשר הנוסטלגי – בסך הכל החליפו בגרסאות הספורט וה-R את העץ באלומיניום. אבל ביגואר מקווים שההקשר לעבר המפואר יעזור להם להפוך את ה- S TYPE לאטרקטיבית מול המתחרות הגרמניות המתחדשות ( E קלאס בת קצת יותר משנה, סידרה 5 חדשה שנולדה לא מכבר ואודי A6 חדשה שעומדת בפתח) – מספיק אטרקטיבית עד שיופיע הדגם החדש ב-2006.