יבואנית סובארו בישראל, חברת יפנאוטו, הציגה היום את הדגם החדש של ה-B4 – שנבחר כמכונית השנה 2003 ביפן – בגרסאות סדאן, סטיישן ואאוטבק. הסובארו החדשה היא הדור הרביעי לדגם שהוצג ב-1989, ושומרת על שני מרכיבים אופייניים: מנוע בוקסר והנעה כפולה-קבועה. בתכנון הושם דגש רב על צמצום המשקל, באמצעות שימוש נרחב במתכות קלות יחסית, והתוצאה היא משקל יבש של 1330 ק^ג – ירידה של כ-100 ק^ג עבור גרסת הסדאן 2.0 ל'. סובארו טוענת לצריכת דלק נמוכה במיוחד, ונוקבת בנתון של 17 ק^מ לליטר בנסיעה בין עירונית. ממדי הרכב גדלו, ואלו תואמים את מקובל כיום בקבוצה, בייחוד אצל המתחרות הישירות מיפן, עם בסיס גלגלים של 267 ס^מ ואxרxג של 466.5x173x142.5 ס^מ. שינויים משמעותיים נוספים הם דגש רב על עיצוב חוץ ופנים, שדרוג מקיף של החומרים ותוספת משמעותית לאבזור התקני – הן בתחום הבטיחות והן בתחום הנוחות. כאן יש לציין 6 כריות אוויר תקניות ומערכותABS ו-EBD כמו גם מערכות שמע ובקרת-אקלים תקניות. מנוע הבוקסר בנפח 2.0 ל' שופר, ומנפק 138 כ^ס ו-19.1 קג^מ. התיבה האוטומטית היא בת 4 הילוכים ומאפשרת תפעול ידני. יחידת כוח זאת משרתת את גרסת הסדאן וגרסת הסטיישן. בנוסף, מוצעת גרסת סדאן מהודרת עם מנוע בוקסר 3.0 ל' 6 צילינדרים המספק 245 כ^ס והצמוד לתיבה אוטומטית בת 5 הילוכים. יחידת כוח זאת משרתת גם את האאוטבק, גרסת הפנאי המוגבהת, מבוססת הסטיישן. היבואן מתכוון לפנות ל^שוק המנהלים^, כאשר הוא מדגיש את היתרונות הדינמיים המסורתיים של הרכב, את השיפור בהופעה ואת ההנאה בנהיגה ומעצם ההימצאות ברכב המזוהה בתור שכזה. מחירים B4 סדאן 2.0 ל' – 150,000 ש^ח B4 סטיישן 2.0 ל' – 155,000 ש^ח B4 סדאן 3.0 ל' – 240,000 ש^ח B4 אאוטבק 3.0 ל' – 260,000 ש^ח.