ניסן ביצעה עדכונים קלים ל^פנאי-כרך^ שלה, ה-X-TRAIL, לכבוד 2004. לשיפור שני פנים – מכני וארגונומי. לצד המכני אחראי מנוע הדיזל dCi בנפח 2.2 ליטר (של רנו במקור, כפי שניתן לנחש לפי הכינוי), ששופר ועכשיו הוא בעל ההספק הגבוה בקטגוריה – 136 כ^ס טיבין ותקילין (לא שעבורנו זה רלבנטי). זהו שיפור של 19% לעומת המנוע הקודם וגם המומנט עלה ב-16.3%. הנתונים החדשים משפרים את הזינוק למאה, שהתקצר ל-11.5 שניות, ואת המהירות המרבית, שעלתה מ-165 לכ-180 קמ^ש. מנועי הבנזין בנפח 2 ו-2.5 ליטר נותרו ללא שינוי. השיפור הארגונומי בא לענות על משוב הצרכנים וכולל לוח שעונים חדש, תפעול מערכת בקרת אקלים שהושאל מה-Z350, מערכת אוורור משופרת, כיסאות משופרים, תאורת פנים טובה יותר, עוד תאי אכסון וכו'. כנראה שלא היו תלונות לגבי העיצוב החיצוני, והוא נשאר ללא שינוי.