ג'יפ השיקה גרסה חדשה של הרנגלר לצד הרנגלר הרגיל וה^רוביקון^ הקרבי, יש עכשיו גרסה מוארכת: בסיס הגלגלים קיבל תוספת נכבדה של ^10 (כ-25 ס^מ), ואילו הזנב הוארך ב-^5 נוספים (12.5 ס^מ). התוספת נוצלה כדי להעניק עוד 5 ס^מ של מרחב-רגליים לנוסעים מאחור; כל היתר, 33 ס^מ, נוצל לטובת תא המטען. אחת הטענות הנפוצות כנגד הרנגלר הנוכחי היא העדר מקום מספיק למטען – והתוספת הנכבדה מטפלת בטענה זו היטב, כאשר הנפח הכללי המוקדש למטען הוכפל. שיפור נוסף באיכות החיים של הנוסעים מאחור הושג על-ידי הוספת פונקציית הזזה והטיה קדימה למושב הנהג, כדי להקל על הגישה למושב האחורי גם מצידו השמאלי של הרכב. הארכת בסיס הגלגלים אמורה, לדברי ג'יפ, לספק נוחות נסיעה משופרת, ותורמת להגברת כושר הגרירה של הרכב, שמורשה כעת לגרור משקל של כ-1,600 ק^ג, תוספת של כ-700 ק^ג. אופציה מעניינת חדשה היא ה-Sunrider – גג רך חדש, הכולל מצב ^גג שמש^. ניתן לפתוח ולקפל חלק מהגג כדי ליצור פתח במידות 58x114 ס^מ מעל לנהג והנוסע שלידו. פתיחת הגג ניתנת לביצוע גם מתוך הרכב, אך מומלץ לבצעו רק בעצירת הרכב. אופציית גג-רך זו כוללת גם חלונות צד גדולים יותר, המספקים לנוסעים מאחור כושר צפיה משופר החוצה. גג ה-Sunrider מסופק כציוד תקני; למעוניינים בגג קשיח, ה-Unlimited מקבל גג משופר, חזק יותר, עם חלון אחורי כהה ומחומם המצוייד במגב ומתז.