כל מכונית, מוצלחת ככל שתהיה, מגיע זמנה לפרוש לגימלאות. הפיז'ו 406 שהוצגה בשלהי 95' נחשבת קשישה במונחי עולם הרכב וכן, זמנה מגיע בקרוב. ההצגה הציבורית הרשמית של המחליפה, שתיקרא כצפוי וכידוע 407, תהיה בתערוכת ג'נבה הקרובה – כאשר עוד לפני כן, בתחילת דצמבר, היא תחשף לתקשורת . עד אז פיז'ו שחררה רמז בדמות מכונית הקונספט 407 אליקסיר בתערוכת פרנקפורט – ולאחרונה פרסמה תמונות ראשונות של ה407 האמיתית. התמונות מתוכננות היטב כך שיהיו מעורפלות מעט ולא יתנו מושג של ממש על המראה האמיתי – הכל כדי לעורר את סקרנותנו לקראת החשיפה האמיתית והמלאה, ב-3 בדצמבר. עיצוב החרטום זהה כמעט לחלוטין לאליקסיר. בחזית – סמל פיז'ו גדול ומודגש, כאשר אין שבכה כנהוג עד היום בדגמי פיז'ו. הפנסים משולבים בעיצוב הגוף כמקובל בקו העיצובי הנוכחי בפיז'ו. הפגוש הקדמי גדול מאד עם פנסי ערפל רבועים בצדדים כאשר במרכז ישנו פתח אוורור גדול, בהשראה ספורטיבית מה-406 קופה ואולי גם מדגמי פרארי. האחוריים נקיים עם קפל קטן בקו המותניים ופנסים אחוריים כפי שראינו ב-307CC. בסך הכל מתקבלת מכונית נאה למדי. מלבד התמונות לא נמסרו נתונים נוספים, ולמידע הרשמי נאלץ להמתין בסבלנות עוד כמה ימים. מה שכן ידוע לנו הוא שבתערוכת ג'נבה תוצג ה-407 כאשר היא מוכנה לשיווק, וכמה חודשים מאוחר יותר תוצג גרסת הסטיישן עם 7 מושבים (SW). בעתיד צפויה גם גרסת קופה. בתחום המנועים יעשה שימוש במנועי הבנזין 1.8, 2.2 ו-3.0 V6 המוכרים בעוד שבאגף הדיזל יעשה שימוש במנועי 2.0 ו-2.7 ל' V6 שפותחו בשיתוף עם פורד.