מרוץ מס' 5 בליגת עמותת הקארטינג הישראלי התקיים הפעם במסלול המוכר והטוב במנחת פיק שברמת הגולן, בעל אספלט תעופתי משובח, כשחום אוגוסט משמש כמחמם צמיגים טבעי. למרוץ התייצבו 10 נהגים, כשבלט בהעדרו טימו הירבי שנאלץ לוותר לטובת טיפול בקארטים הדו-מנועיים. למרות אי השתתפותו של הירבי במרוץ, סיכויו טובים עדיין בהתמודדות על תואר האליפות. כבר בשלב המקצים המוקדמים ניתן היה להבחין כי סאייג, וקסלר וביטון יתנו את הטון, מבלי לשכוח את אדיב ואת מירון שהיו באופק. סאייג שהרשים במהלך המקצים המוקדמים, השיג את עמדת ה^פול^ הבכירה, וזה עוד עם שילדה עתיקה משהו (ZIP). סדר הזינוק שנקבע על פי המקצים המוקדמים היה כדלקמן: סאייג ^בפול^, וקסלר שני, ביטון שלישי, אדיב רביעי, ויסלברגר חמישי, מירון שישי, ב. פריאובג'נסקי שביעי, פינקלס שמיני, וסוגר את הגריד אדרי. י. פריאובג'נסקי פרש בטרם המרוץ, עקב בעיות מעצורים. מרוץ הגמר כולם מוכנים על הגריד ויוצאים להקפת חימום ראשונה ושנייה, ויש זינוק. מיד בפתיחה ביטון ווקסלר מצליחים לעקוף את סאייג ולהתמקם בראש הטור שביטון מוביל. מירון שזינק שישי מתחיל במסע עקיפות ומצליח להתמקם שלישי. ביטון לא מצליח להחזיק את וקסלר ונעקף על ידו. וקסלר מתמקם ראשון ואילו מירון, שהיה מהיר במיוחד, עוקף גם הוא את ביטון ונצמד לוקסלר. סאייג שזינק ראשון צנח למקום הרביעי, וכל זה בהקפה השנייה למרוץ. מאחור ובפער לא גדול נמצאים פינקלס ואדיב, שתמיד איכשהו נלחמים זה בזה, אלא שהפעם ידו של אדיב היתה על העליונה. הסדר לאחר 3 הקפות: וקסלר ראשון, מירון שני, ביטון שלישי, סאייג רביעי. אדיב חמישי, פינקלס שישי, בוריס ואדרי. מהמצב הזה ובחום של רמת הגולן, החל מסע הישרדות, או יותר נכון מסע פרישות ולא מרצון. בעודו מנהל קרב מרהיב במיוחד על מקום במדרגות הפודיום עם ביטון הממקום שלישי, פרש סאייג מהמרוץ עקב גלגל שיניים משוחרר, מעיף לסאייג את השרשת ואת הכוח המניע. וקסלר ומירון ניהלו קרבות לאורך כל המרוץ ובהחלט נראה כי מירון יכול לאיים על המקום הראשון, אם רק יצליח לשרוד. אלא שמנועו של מירון, ובהתמדה מעוררת הערצה (של המנוע...), מחליט (שוב) להתפס. אם רק יוכל מירון לסיים מרוצים כפי שהוא מתחיל אותם, וללא כשלים של המנועים, היה ללא ספק מתברג בראש טבלת האליפות. ובחזרה לחוד, וקסלר שפתח פער לא מבוטל מביטון הוביל את המרוץ בבטחה. ביטון שנהיה שני עקב פרישתו של מירון החל במסע לצמצום פערים ובהחלט בהצלחה. לקראת סוף המרוץ נראה שהמנוע של וקסלר נחלש משהו, או אולי וקסלר עצמו, שסבל מפציעה קודמת בצלעותיו, היה זה שנחלש. דבר זה איפשר לביטון לסגור פערים עד לטווח איום של ממש על המקום הראשון. האם יוכל ביטון הצעיר לעקוף את וקסלר המנוסה והותיק? וקסלר, שמכיר היטב את קושי העקיפות ואת יכולתו, לא התרגש יתר על המידה, ובמשך שתי ההקפות האחרונות של המרוץ, ולמרות שביטון נראה מאיים מתמיד מהקפה להקפה, שמר על המקום הראשון עם נהיגה ללא דופי וללא טעויות. מאחור ובפער לא מבוטל, נמצא אדיב שפתח אף הוא פער משמעותי מפינקלס, פריאובג'נסקי ואדרי. דגל השחמט מונף וקסלר מסיים ראשון, ביטון שני, ובפער די גדול, אדיב שלישי, פינקלס רביעי, פריאובג'נסקי חמישי, ואדרי. עוד ניצחון אם כן לוקסלר, שמצמצם את פער ההובלה של ביטון בטבלת האליפות ל-10 נקודות בלבד. אליפות מעניינת ללא ספק ובמיוחד עם הירבי יצטרף לחגיגה. תוצאות סופיות* 1.נתן וקסלר 2.אלירן ביטון 3.מוקי אדיב 4.רן פינקלס 5.בוריס פריאובג'נסקי 6.ירון אדרי * לפני בדיקת מנועים וערעורים פרשו מהמרוץ: אלי סאייג, תמיר מירון, אופיר ויסלברגר דרוג מצטבר 1.אלירן ביטון 105 נקודות 2.נתן וקסלר 95 נק' 3.טימו הירבי 80 נק' 4.ירון אדרי 53 נק' 5.רן פינקלס 48 נק' בין מקצי ה-2 פעימות התקיימו, לראשונה העונה, מרוצי 4 פעימות בקארטים דו מנועיים, על אותו תוואי מסלול של מרוצי 2 הפעימות. תוצאות מרוצי 4 פעימות: סניורים 1.יניב חקמן 2.טל צפאני 3.זיו חקמן מאסטרים 1.אופיר בבלי 2.אלי פאור 3.רענן זלמן ג'וניורים 1.עמית 2.יהב 3. איב