ללא ספק זו כבר מגמה: ענקי הרכב מדטריוט חוזרים להנעה אחורית. אחרי שקרייזלר חשפה את ה-300C, מחליפת ה-M300, בתערוכת ניו יורק האחרונה והודיעה שהיא תחזור להשתמש בהנעה אחורית, הגיע עכשיו תורה של קדילאק. מותג היוקרה של GM נמצא כרגע בעיצומו של תהליך התחדשות, שכולל את ה-CTS, מכונית סלון שכבר יצאה לשוק, ודגמים שיצאו בשנת הדגם 2004 – ה-XLR, רודסטר יוקרתית, ורכב הקרוסאובר SRX. ובכן עכשיו התבשרנו שקדילאק שוקדת גם על מחליפה לסוויל הותיקה. הסוויל הוצגה בשנת 94' והיוותה סנונית ראשונה בתהליך ההתחדשות של קדילאק: לראשונה מזה זמן רב הצליחה קדילאק להציב מתחרה ראויה בפלח השוק של מכוניות הפאר. היא אמנם עדיין היתה נחותה מפאר תוצרת אירופה אבל הצליחה לצמצם פערים, בין היתר בזכות מנוע הנורת'סטאר (V8, 4.6 ל') המודרני. לכן, שנת 2003 היא השנה האחרונה בה יהיה אפשר להשיג סוויל בעלת הנעה קדמית. בסוף השנה היצור יפסק ויחודש רק בשנת 2005 עם הצגת הסוויל החדשה. זו כבר תתבסס על פלטפורמת הסיגמה החדשה של GM. הסיגמה היא פלטפורמת הנעה אחורית ש-GM מפתחת בין היתר עבור מחליפת האופל אומגה ואולי גם עבור הולדן, החטיבה האוסטרלית של GM; לחובבי ההנעה האחורית זו בודאי בשורה טובה. הסוויל החדשה מיועדת להמכר בכ-20 אלף עותקים לשנה. בקדילאק מעודדים מאד בתקופה האחרונה: הקהל קיבל בחמימות את ה-XLR, החברה השיגה תוצאות מרשימות בסקרי שביעות רצון, וה-CTS עומדת בתחזיות המכירות (מכסת היצור צפויה לגדול ל-45,000 יחידות בשנה). אנשי קדילאק מביעים תקווה שגם הסוויל העתידית תיקלט בהצלחה.