המתקפה הבלתי-נלאית של ניסאן ממשיכה – והפעם אנחנו צפויים למכונית קונספט חדשה, מנועי דיזל חדשים ומתיחות פנים, בתערוכת ג‘נבה הקרובה. מכונית הקונספט בה מדובר היא ה‘אווליה‘ (Evalia), אשר לדברי ניסאן "מראה כיוון אפשרי למכונית בסגמנט C", דהיינו משפחתיות קומפקטיות. המכונית אמורה "לספק את הצרכים הפרקטיים של משפחה צעירה, ועם זאת לספק את הצרכים של חובב הנהיגה המודע לתדמיתו". בין מאפייני המכונית – דלתות הזזה קדמיות ואחוריות והעדר קורה B, דבר המאפשר גישה נוחה ביותר לתא הנוסעים. למרות המרחב הפנימי הגדול, האווליה מיועדת להיות יותר מכונית ספורט מאשר מיניוואן, עם תנוחת נהיגה קרובה לזו של קופה ומתלי ספורט מונמכים.
בנוסף תציג ניסאן שורה של מנועי דיזל חדשים, חלקם מרנו וחלקם מנועי ניסאן משופרים. ביניהם בולטים מנוע 1.5 ל‘ dCi למיקרה עם 65 כ"ס, ומנוע 2.2 ל‘ dCi בעל 138 כ"ס עבור הפרימרה. המיניוואן הקומפקטי, טינו, עבר מתיחת פנים וכך גם הפטרול. בג‘נבה תערך גם הצגת-הבכורה האירופית של ה-350Z.
ובינתיים, בארה"ב, חשפה ניסאן תמונה רשמית של גרסת רודסטר של ה-350Z. ה-Z הפתוחה מצויידת בגג בד מתקפל חשמלית (כמובן), כולל חלון-זכוכית אחורי. המכונית תוצג לציבור לראשונה בתערוכת ניו-יורק שתערך באפריל.