חברת סאאב תוסיף להיצע הדגמים המצומצם שלה דגם חדש וקומפקטי, 9-2, בשנה הבאה. מדובר בהאצ'בק 5 דלתות אשר מפותח בשיתוף עם סובארו, על בסיס האימפרזה WRX הנוכחית. כמו האימפרזה, גם ה-9-2 תהיה בעלת הנעה כפולה ותציע ביצועים ספורטיביים ברמה גבוהה. אלא שבניגוד לצפוי, ה-9-2 איננה מיועדת לשוק האירופי, ולא מפותחת כתשובה לאודי A3 או ב.מ.וו קומפקט. שוק היעד הוא, קודם כל, ארה^ב. ^אנו רואים שוק מתפתח בארה^ב למכוניות-ביצועים קטנות ויוקרתיות^, אמר נשיא סאאב, פטר אוגוסטסון. הגרסה הבסיסית של ה-9-2 תצוייד במנוע 2.5 ל' בעל 4 צילינדרים (מנוע הבוקסר הנוכחי של דגמי סובארו בארה^ב, סביר להניח), והחזקה יותר – במנוע 2.0 ל' טורבו (מן הסתם מבוסס על זה של האימפרזה, אבל יש המשערים שהספקו עשוי להגיע עד 300 כ^ס). שיתוף הפעולה בין סאאב לסובארו הינו מתבקש – ליצרן קטן כסאאב אין משאבים לפיתוח דגם חדש לגמרי, ומצד שני סאאב זקוקה נואשות להרחבת היצע הדגמים המצומק. לא מכבר התבשרנו כי סאאב תוציא לראשונה רכב-פנאי – שיהיה למעשה ה-SUV הבינוני של GM, שברולט טריילבליזיר/GMC אנווי, תחת המותג השוודי. סובארו מהווה חלק מהברית הגלובלית שיש ל-GM עם מותגים שונים, וכבר מזה זמן משתפת פעולה עם הענק האמריקני (בין היתר, דגמי סוזוקי משווקים תחת מותג סובארו). ה-9-2 תיוצר ביפן במפעלי פוג'י, חברת-האם של סובארו, החל מ-2004; לפחות בשלב הראשון המכונית תשווק רק בארה^ב ובקנדה.