חברת אספיר חשפה היום (ג‘) שורה של מוצרי קישוט לרכבי שטח, הנהוגים במקומותינו. בליין המוצרים, שזכה מייד לכינוי הכללי "הנוצצים", ניתן למצוא קשתות התהפכות, מגיני חזירים, מגיני פנסים ופגושים, אשר פותחו במחלקת ההנדסה של אספיר ומיוצרים בתאילנד. כל הקישוטים מגיעים בגימור ניקל, או בצבע שחור. לדברי צחי עוז, מנכ"ל אספיר, ליין המוצרים החדש מיוחד בתכנון חכם ובעלות נמוכה ביחס למוצרים דומים בשוק. עוד מוסיף עוז כי נכון לעכשיו לא נאסר השימוש במגיני חזירים.
באירוע שערכה אספיר הציג צחי עוז את כננות רמזי, שאספיר החלה לייבא ותוכניות מעניינות לעתיד. לדברי עוז ייצוג רמזי התקבל לאחר תקופה בה לא היה ייבוא מסודר של מותג זה וכי הקשר עם החברה נוצר בהשראת מיזוג עתידי בין רמזי לסופר-ווינץ‘, אותה מייבאת אספיר מספר שנים. בהיצע של רמזי נמצאת כננת מדגם פטריוט 9500, שלפי טענות היצרן מצויידת במנוע החזק ביותר בקבוצת הכננות המיועדות לעומס זה (9500 ליברות). הכננת ניתנת להתקנה פנימית. מחירה מתחיל מ-5,400 ש"ח. עוד מוצר של רמזי שישווק הוא שלט רחוק, המתאים לכל סוגי הכננות ומיועד להגביר את נוחות ובטיחות ההפעלה. מחירו עומד על 1,000 ש"ח (המחירים אינם כוללים מע"מ והתקנה).
בסעיף התוכניות לעתיד נמצא אף דברים מעניינים יותר. הראשון הוא תוכנית להקים תחנת שירות והרכבה לבולמי בילשטיין, המיובאים על ידי אספיר. ציוד ממוחשב יאפשר להעריך את ביצועי בולמי זעזועים ולאבחן תקלות ואורך חיים עתידי. בעזרת מידע זה ניתן יהיה לבצע שיפוץ וחידוש מוחלט לבולמי הזעזועים. תוכנית מעניינת נוספת, המגובשת בשיתוף עם חברת רמזי, היא לשלוח את צוות אספיר לתחרות העבירות ראלי קרואטיה, כקבוצה רשמית של חברת רמזי. אם לשפוט לפי התוצאות בליגת יונדאי (הזוכה גם היא למימון רמזי), הרי שלצוות הישראלי סיכויים לא רעים.