אחרי אירוע הפתיחה המרשים במודיעין הסלעית החליטו מארגני ליגת יונדאי אקסטרים להכין למשתתפים תבשיל מסוג שונה לחלוטין. היו לנו סלעים ונהיגת זחילה מדויקת? ניקח אותם לחולות לתת בגז. אטרף נטו!
את תבשיל החולות הנ"ל הוחלט לרקוח ליד יבנה - שילוב של מיקום קרוב למרכז, דיונות מכובדות זוית וגובה ודרכי גישה נוחות הפכו את המקום לכמעט אידיאלי. למה כמעט? בהמשך...
רשימת ה"גודי‘ז" באתר כללה דיונה משובחה (ותודה ליושב במרומים על שבועיים של גשם שנטרלו את האבק), מזג אויר בהיר ונעים, הרבה גז, אקשן משובח ותחרות צמודה. מה עוד יכול חובב ג‘יפים לבקש?
המסלולים לקחו את המתחרים לעליות חוליות ושיפועי צד חריפים. אתגר להספקי מנוע ושליטה ברכב במצבי החלקה, פחות למהלך מתלה ומרווחי גחון (גובה דווקא הופך לחסרון בתנאים אלו). צמיגי המתחרים העידו על העדר תשתית תאורטית מוצקה בנושא צמיגי חול בארץ: המגוון כלל צמיגי פייפר (שנעל צוות אספיר) ומגוון חתכים, רחבים ומדרסים שהיה ממלא בכבוד קטלוג של חברת צמיגים בינונית.
מההתחלה בלט איציק מיני, בג‘יפ של צוות יאנוביץ‘, מעל כולם. מנוע מכוון היטב וחזק, בשילוב עם יכולת נהיגה גבוהה היו שילוב קטלני שהשאיר את שאר המתחרים ללא מענה. עליות נבלעו בשקיקה ושפ"צים נלקחו בקשתות יפיפיות תוך השפרצת מזרקות חול לכל עבר. המתחרים האחרים נזקקו ברובם לעזרים כדי לכבוש את המתלולים. בצד הכננות הסטנדרטיות נראו גם מספר צוותים שעשו שימוש בכננות גלגל שהוכיחו יעילות גבוהה, וגם גרירה הדדית היתה בתפריט. הסכמה מוחלטת היתה בנושא העיגונים. מכל עבר נראו אנשי צוות נושאי "פק"ל עוגן", בלעדיהם הכננות חסרות תועלת, מטפסים על הדיונות, נתלים על ידיות העוגנים בניסיון להעניק לנהגים שלהם את העיגון הדרוש לסיום המסלול.
גם צמאי הדם באו על סיפוקם עם מגוון התהפכויות ספקטקולריות. את היום פתח צוות יוסי האילתי שביצע סלטה מושלמת ונחת על הגלגלים. לנהג ההמום נשאר רק להתניע ולהמשיך. צוות בורוכוב וצוות ארנון כבר נזקקו לקצת יותר עזרה כדי לחזור לגלגלים, אבל גם שם דאגו החול הרך והמיגון המאסיבי לכך שלא ירשמו פגיעות כלשהן בג‘יפ או בנהג.
ולמה ה"כמעט" מהפתיחה? כי המקום מהווה כנראה גם את מגרש המשחקים של מספר חבורות מקומיות ש.... איך נגדיר זאת בעדינות? משמעת וסדר הן לא תכונות האופי הבולטות של חבריהן... הם הופיעו על טפם, טרקטורוניהם וג‘יפיהם, והתעקשו לחדור למסלולים ולנסות בהם את כוחם, תוך כדי התחרות. ניסיונות להרחיק אותם כמעט והתדרדרו לתגרה המונית יותר מפעם אחת. לא בטוח שיש למארגנים יכולת להרחיק אנשים כאלו מהמסלול, אבל אין ספק שיש לחשוב על פתרון ראוי.
אז מה היה לנו? שבת, מזג אויר יפה, הרבה קהל, צבע, מוזיקה ואקשן. הייתה תחרות, הייתה רוח ספורטיבית, היו מתחרים ואפילו איזו התהפכות או שתיים לספר עליהן לחבר‘ה ביום ראשון.... מה עוד צריך בחיים?

תוצאות:

A אקסטרים
1 איציק מיני – ב.יאנוביץ‘, פרויקטים 4x4.
2 גיא רפאלי – פרוג‘יפ פרינטר סנטר.
3 אמיגו – צוות ניר.



B אקסטרים
1 קראט 24
2 קסטל בורוכוב
3 קקטוס צוות ניר

אדוונצ‘ר
1 אספיר
2 ארנון אנדורו
3 צוות ניר (המקורי...)