הדור השני של הקאדילק CTS, ממנו התרשמנו בהשקה בפורטוגל, מגיע לישראל. ה-CTS תוצע בשידוך לשני מנועים. גרסת הכניסה מוצעת עם מנוע ה-2.8 ל' (210 כ^ס) ובגרסה הבכירה נמצא את מנוע ה-3.6 ל' הזרקה ישירה המספק 307 כ^ס. העדר הנ^ל מספיק כדי להאיץ את הרכב ל-100 קמ^ש (דרך תיבה אוטומטית משושת הילוכים) ב-6.3 ש', בדרך למהירות מרבית של 241 קמ^ש. היבואן מתגאה ברשימת אבזור ארוכה הכוללת חישוקי ^18, מושבי עור חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת קול משוכללת הכוללת דיסק קשיח בנפח 40GB ועוד. בצד הבטיחותי מוצעת ה-CTS עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות כסטנדרט. מחירה של הקאדילק CTS תחרותי ומתחיל ב-300 אלף ש^ח לגרסת ה-2.8 ל' ו-350 אלף ש^ח לגרסת ה-3.6 ל'.