ה-M5 של ב.מ.וו היא לכל הדעות יצירה מדהימה, חבילת ביצועים וטכנולוגיה שצריכה להספיק לכל אדם שפוי. סדנאות גרמניות, כמו שאנחנו יודעים, לא ממש מכירות את המונח "שפיות" ובודאי לא לקוחותיהן, ולכן לא ממש מפתיע למצוא הצעה לערכת שיפורים גם ל-M5 האימתנית. הערכה הזו מגיעה הפעם מסדנת G-Power, וזוכה לשם הציורי "הוריקן". בלב הערכה – צמד מגדשי-על המשודכים למנוע ה-V10, ומקפיצים את ההספק מ-507 ל-730 כ"ס. המגדשים קטנים ויעילים במיוחד, כך שאינם צורכים הספק רב כדי להניעם ומגיעים ל-100,000 סל"ד (!). עדות ליעילותם היא העובדה שמתקבלת תוספת הספק מכובדת של מעל 40% למרות לחץ גדישה צנוע של 0.5 באר בלבד. ההספק המירבי מתקבל בין 7,500-8,200 סל"ד (!), ואילו המומנט עובר את המקסימום המכובד של המנוע המקורי, 53 קג"מ, כבר ב-3,800 סל"ד וממשיך לשיא של 71.4 קג"מ ב-7,200 סל"ד... לא פלא שהמפלצת מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות בלבד, חצי שניה מהר יותר מ-M5 סטנדרטית, ואם זה נראה לכם הפרש קטן אזי ל-200 קמ"ש מגיעה ה-M5 המשופרת בכ-10 שניות בלבד – וזה כבר יתרון של 5 שניות תמימות. המהירות המירבית אינה מוגבלת כמו ב-M5 שיורדת מפס הייצור, ועומדת על 340 קמ"ש – מספיק כדי לטעון לתואר הב.מ.וו המהירה ביותר (וגם החזקה ביותר, אומרת G-פאוור). שאר המכונית עוברת שיפור ושדרוג בהתאם. הרשימה כוללת חישוקי "21 עם צמיגי 255/30 מלפנים ו-295/25 מאחור, בלמים מוגדלים, מיתלים מוקשחים (עם אופציה למתכווננים), ואפשרויות בחירה מגוונות למושבים, הגה, גימור פנימי, אוירודינמיקה חיצונית ועוד. G-פאוור מציעה את ההוריקן כמכונית שלמה תמורת מחיר בסיס של 240,000 אירו, או כהסבה למכוניות קיימות תמורת 89,000 אירו.