זה קרה לפני שבוע. הקרייזלר קרוספייר האחרונה התגלגלה מפס הייצור של קארמאן בגרמניה. הסיבה להחלטה על הפסקת הייצור פשוטה: חוסר ביקוש. ב-2006 ו-2005 נמכרו פחות מ-10,000 קרוספיירים מדי שנה. בשנת הייצור הראשונה, 2003, ייצרה קרייזלר 37,500 קרוספיירים. קל למצוא סיבות לכשלון, כמו למשל שימוש בפלטפורמה ישנה של מרצדס (בעיקר ה-SLK הקודמת, עם רכיבים מסוימים מה-C-קלאס וה-S-קלאס דאז), יכולת דינמית לא מצטיינת, עיצוב שממש, אבל ממש לא דיבר אל כולם, ביצועים בינוניים ממנוע V6 מיושן יחסית שגם הוא ממרצדס, ותג מחיר גבוה שלא עלה בקנה אחד עם הביצועים. הוספת גרסת SRT-8 חמה, בה קיבל המנוע תוספת של מגדש על וקפיצה של כ-50% בהספק, לא ממש סייעה למכירות הצולעות או לשיפור התדמית כמכונית שבעיקר מיועדת לפוזה. הקרוספייר היא החוליה האחרונה – בינתיים – בשרשרת דגמי קרייזלר שהגיעו לייצור אחרי שהחלו את הקריירה כקונספטים – צעד שלעתים היה מפתיע, בלשון המעטה. כך היה כאשר הוחלט להכניס לייצור את הוייפר של דודג', או את הפראולר של פלימות' – מכונית שצריך היה הרבה תעוזה כדי לייצרה, ושאותה החליפה הקרוספייר. אפילו לישראל הגיעה הקרוספייר ביבוא רשמי, אם כי קשה לומר שההצלחה היתה מסחררת. על כל פנים היא כבר לא עמנו, וקשה לומר שאנחנו מזילים דמעה.