הדור השני של הסמארט מוצע במבחר מנועים, כאשר אף אחד מהם אינו גורם לסמארט הקטנה להיות מהירה במיוחד (שזה דווקא הגיוני בהתחשב ביעוד העירוני). הגרסה החזקה ביותר המוצעת על ידי מרצדס מספקת 84 כ^ס, ומהירותה המרבית מוגבלת ל-145 קמ^ש. אלא שסדנת לורינסר השבדית חושבת שיש לקוחות שרוצים יותר מהסמארט שלהם, והיא מציעה שדרוג של מנוע הליטר המוגדש מ-84 כ^ס ל-104 כ^ס, עליה של כמעט 25% בהספק. לאחר הורדת הגבלת המהירות ובעזרת תוספת ההספק, עלתה המהירות המרבית ל-180 קמ^ש (במכונית עם בסיס גלגלים של 187 ס^מ...). התאוצה ל-100 קמ^ש עדיין לא תגרום לבעלי מכוניות ספורטיביות להיות מופתעים, עם נתון של מעט פחות מעשר שניות, אבל אמורה להספיק לקרבות עירוניים. גם הגרסאות האחרות זכו לשדרוג, אך שם מדובר בהפרשים קלים יותר בהספקים ובביצועים. כמובן שלורינסר לא הסתפקו בשינוי המנוע, ובמקביל מוצע קיט חיצוני אגרסיבי הכולל ארבעה מפלטים (למנוע שלושה צילינדרים!), ניפוח כנפיים ופגוש וגריל חדשים מלפנים. כמובן שגם החישוקים הוגדלו, מ-^15 במקור ל-^17, עם צמיגים מגודלים במיוחד – 245/35 מאחור ו-215/40 מלפנים. ואם תשאלו אותנו, מדובר במידות צמיגים מופרכות לחלוטין, כאשר לצורך השוואה לב.מ.וו 530, בעלת הספק של 272 כ^ס, צמיגים במידות צנועות יותר בגלגלים המניעים...