אין כל סיכוי לתת סקירה אמיתית לתערוכת SEMA שנפתחת היום – בליל המכוניות המשופרות שמוצגות שם מדבר קודם כל, ובעיקר, לאמריקאים. אבל בזרם הבלתי-פוסק של מכוניות מבית GM לכדה את עינינו הרפליקת-קופה-34' הזו, בעיצוב הוט-רוד קלסי. מדובר כאן בשילוב מעניין בין מראה של פעם למכניקה מודרנית – במקרה זה מנוע אקוטק 2.0 ל' מרובע-צילינדרים. דהיינו, אם לקרוא לילד בשמו, מנוע אופל. זה באמת נשמע נורא. איך יתכן להשתמש במנוע כזה במקום ב-V8 ראוי לשמו, רוטט ונוהם, עם רביעיית אגזוזים פתוחים מכל צד? ובכן לפי הפילוסופיה של GM, כנראה, הוט-רודים V8 יש כמו זבל. לפחות הביצועים יהיו מעניינים, כי השני-ליטר-אקוטק הזה הוא מאלו המצויידים במגדש טורבו, מתוכנן להשתמש בתערובת אתנול E85 ידידותית לסביבה, ועבר סדרת שיפורים כדי להרים את ההספק המירבי ל-500 כ"ס, לא פחות. מאפיין מענין לא פחות הם הצמיגים הצרים, בחתך גבוה וקוטר חיצוני עצום: הקדמיים יושבים על חישוקי "18, האחוריים על חישוקי "20 וקוטרם החיצוני הוא "35, דהיינו כמעט 90 ס"מ. ג'נרל-מוטורס אומרת כי אין מדובר בסתם מכונית תצוגה: הקופה 34' הזו מתפקדת ונוסעת, ויעשה בה שימוש במגוון אירועים.